PHP Laten inloggen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jeroen van de Ven

Jeroen van de Ven

03/01/2007 16:24:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een nogal omslachtig projectje. het doel is om een aantal forumtopics op een site door te lopen en de posts op te slaan in een database, met als doel die te kunnen doorzoeken. Het gaat om een aantal threads van 25k posts each.

De enige manier om de ubb code te bemachtigen in plaats van de HTML code, is om van elke post afzonderlijk op de 'quote' knop te drukken, oftewel die link te openen, en dan de code uit het replyvak te halen en op te slaan. het probleem is echter dat je de quote-pagina pas kan openen als je ingelogd bent, en ik weet niet of ik een php script ingelogd kan laten zijn. het is dus de bedoeling dat een php script doet alsof het ingelogd is op de site, dit zou met een cookie moeten kunnen maar ik weet niet of dat kan. Weet iemand hier iets voor?

Wat sommigen meteen zullen denken is dat dit ook gebruikt zou kunnen worden als spambot, en dat is zo maar dat is totaal niet mijn doel. Het is niet mijn doel om te posten, alleen om de quote code uit te lezen en op te slaan.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 20:49:09
 
M Ypma

M Ypma

03/01/2007 16:27:00
Quote Anchor link
je kunt ze makkelijker zelf weer replacen met ubb tags? dan hoef je geen gevaarlijke, door ons niet gesupporte, fratsen uit te halen:)
 
Jeroen van de Ven

Jeroen van de Ven

03/01/2007 16:31:00
Quote Anchor link
Hm een quote ziet er redelijk ingewikkeld uit in HTML en om alles weer om te zetten in ubb is een beetje vervelend, maar dat is plan b :P
 
Joren de Wit

Joren de Wit

03/01/2007 17:31:00
Quote Anchor link
Schrijf een functie die voor jou de html tags weer omzet in ubb code. Je kunt waarschijnlijk vrij eenvoudig de functie aanpassen die ubbcode omzet in html tags. Het is immers precies het tegenover gestelde.

Met deze functie die je natuurlijk maar eenmalig hoeft te schrijven, kun je dan al je posts weer aanpassen...

Daarnaast, als je op de quote knop klikt, zie je de ubb tags wel. Dus ofwel de tekst is al ergens met ubb code opgeslagen, ofwel zo'n functie als ik hierboven beschrijf bestaat al...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.