Php leren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rens proos

rens proos

01/01/2005 15:56:00
Quote Anchor link
Hey,
ik kan niet phpen, ik heb wel zo'n (door de meeste gehaate) criminals game, daar kan ik aleen zelf niks voor schrijven.. maar ik wil het leren, niet voor die game, dat is gewoon voor de fun, maar gewoon voor websites, ik wil zou willen weten hoe ik dit het beste kan aanpakken. Moet ik boeken kopen? Welke boeken zouden jullie mij dan aanraden? Moet ik me ook eerst meer verdiepen in het html, zodat ik dit eerst zonder enige problemen kan, ik kan al wel websites maken, maar een volledige website in kladblok zonder hulp van een editor is nog niet aan mij besteed. Wat raden jullie mij aan? Ik denk zelf aan boeken kopen van php, alleen zou ik dan niet weten welke..

Alvast bedankt!
Rens Proos
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 17:09:20
 
Steff   an

Steff an

01/01/2005 16:02:00
Quote Anchor link
Ik zou als ik jou was:

1. Goed html leren.
2. Naar http://www.essetee.be/cursusphp.php kijken, deze site is een zeer goede (belgische) site :P
Gewijzigd op 01/01/2005 16:03:00 door Steff an
 
Rens proos

rens proos

01/01/2005 16:26:00
Quote Anchor link
thx ik zal eens kijken :)
 
Rens proos

rens proos

01/01/2005 16:26:00
Quote Anchor link
zijn er ook nog boeken die jullie mij aanraden? of is die site voorlopig genoeg?
 
Mitch X

Mitch X

01/01/2005 16:34:00
Quote Anchor link
Ik heb alles geleerd via PHPhulp.nl & php.net, en toen was het hier nog lang niet zo vol met tuts enzo :)

Vorig jaar, uhm, 2 jaar geleden in oktober/november begonnen :)
Gewijzigd op 01/01/2005 16:34:00 door Mitch X
 

01/01/2005 17:14:00
Quote Anchor link
Ik heb eigenlijke het meeste ook hier geleerd maar ik vind dit zelf wel een goed boek voor de basis http://www.phphulp.nl/php/boeken/13/
 
Winston Smith

Winston Smith

01/01/2005 17:15:00
Quote Anchor link
Persoonlijk vind ik het makkelijker om uit een boek te leren dan via tutuorials van het internet, omdat je een boek altijd bij de hand hebt en niet hoeft te wisselen tussen vensters. Bovendien volg je een boek gewoon van het eerste tot het laatste hoofdstuk, bij een tut gaat dat nog wel eens mis.

Boeken die ik aanraad:
Basiscursus PHP (om mee te beginnen)
PHP Het complete handboek (nadat je basiscursus hebt gelezen)

Zie de boekenpagina voor meer info over php boeken.
 
Rens proos

rens proos

02/01/2005 02:53:00
Quote Anchor link
thx, ik heb een boek besteld, basiscursus PHP het complete handboek zal ik nog wel bestellen, maar dan als ik het eerste boek heb gelezen en snap. Ik zal de site die gegeven werd lezen en leren, als ik vragen heb, zal ik ze wel stellen in dit forum :) alvast allemaal onwijs bedankt. en ik zal de tutorials hier ook zo veel mogelijk doornemen, en het forum blijven volgen!

thanks!
Rens Proos
 
Winston Smith

Winston Smith

02/01/2005 05:35:00
Quote Anchor link
Als je een beetje goed doorleert, kan je binnen 2 maanden behoorlijken phpen ;)

Succes ermee in ieder geval, maar ik heb een voorgevoel dat het helemaal gaat goedkomen :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.