[PHP mail] HTML mail in hotmail en gmail niet goed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas

Thomas

11/11/2008 16:31:00
Quote Anchor link
Een beetje rare titel, maar het is toch waar: ik heb een script waarmee ik HTML emails stuur. In Mail (op de Mac) komt het goed aan, ziet er ook goed uit.

Alleen als ik dan kijk naar hotmail en gmail dan is in gmail de tekst alleen zichtbaar, en in hotmail is de kleur van de tekst zelfs veranderd naar mooi oranje. Dat laatste is wel erg raar, ik gebruik alleen zwart en groen in mn css. (De mail in hotmail is wel HTML formatted, ik zie een duidelijke <h1> opgemaakte heading.)

Heeft iemand dee gouden tip waarop het werkt in hotmail? Hotmail heeft sowieso voorrang; dit zijn verreweg de meeste emailadressen naar wie ik een email wil sturen.

Het gaat btw om een afmeldscript; ik wil niet tig mails per keer sturen, maar alleen als iemand zich afmeldt.

Groeten, en alvast bedankt voor de tips/antwoorden!
Thomas.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 17:50:17
 
Mitch

Mitch

11/11/2008 16:48:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.