php met database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stefan

stefan

22/01/2010 17:09:00
Quote Anchor link
Beste php'ers,

Voor mijn kleinschalige bedrijf heb ik een simpele php website nodig, waarin in als admin kan inloggen, en waar bezoekers kunnen inloggen. Als bezoeker moet je iets kunnen toevoegen aan de database en iets kunnen opzoeken. En ik als admin moet op de website iets kunnen toevoegen, een bestaand item kunnen updaten( en daarna nog een waarschuwing krijgen weet u zeker dat u het wilt updaten met daarin de oude en nieuwe informatie), iets kunnen selecteren (en dan een venster krijgen met meer informatie over dat item) en iets kunnen verwijderen( en een bevestiging krijgen van weet u het zeker ). Het hoeft alleen de script te zijn ik hoef geen plaatjes enz..

Ik heb wel iets gelezen over: Insert, Select, Update en delete maar heb totaal geen idee hoe ik het moet maken.

Zou iemand mij kunnen helpen als het niet al te veel werk is, want heb totaal geen idee hoe ik dit in php moet maken. ik heb wel al mysql geinstalleerd voor de database.

Ik zou diegene heel dankbaar zijn en hij/zij zou mij uit de brand helpen.

Bij voorbaat harstikke bedankt.

Groeten Stefan
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 17:26:54
 
Pieter ten Boomen

Pieter ten Boomen

14/06/2010 20:42:45
Quote Anchor link
heb je het nog nodig?

Het is namelijk al een tijd geleden dat je deze post hebt geplaatst...

Ik kan je er wel mee helpen, denk ik.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.