PHP onderwerpen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jelte

jelte

17/10/2005 15:51:00
Quote Anchor link
HAllo beste mede php freaks

ik zoek een leuk onderwerp om een script te maken

1.ik ben ultra beginner duus niet een veet moeilijk onderwerp

grtz jelte
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 09:53:32
 
Eris -

Eris -

17/10/2005 15:53:00
Quote Anchor link
Gastenboek
 
Jelte

jelte

17/10/2005 15:57:00
Quote Anchor link
Is dat niet huges moeilijk?
 
Eris -

Eris -

17/10/2005 16:02:00
Quote Anchor link
???
 

17/10/2005 16:07:00
Quote Anchor link
Probeer eens met classes aan de gang te gaan!

Ik weet wel iets voor je:
Maak een RSS Feed generator, maar je moet met OOP(Object Orientated Programming) werken, dus classes.
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

17/10/2005 16:14:00
Quote Anchor link
Hmmm jeltje wellicht is het wat om bij mij is langs te komen (url staat in m'n profiel) daar is een en ander gestart voor beginners.
Maar ja eigenlijk ben ik zelf ook een beginner dus ik verzeker je..... je voelt je er meteen thuis :-)
 
DDragonz

DDragonz

17/10/2005 17:30:00
Quote Anchor link
OOP wat houd dat ongveer in? Het was toch dat ie dan niet per regel kijkt ( of zo iets) en kan je dan php buiten een browser gebruiken ( of is dat weer wat anders)
 
- SanThe -

- SanThe -

17/10/2005 18:23:00
Quote Anchor link
DDragonz:
OOP wat houd dat ongveer in? Het was toch dat ie dan niet per regel kijkt ( of zo iets) en kan je dan php buiten een browser gebruiken ( of is dat weer wat anders)


Geen idee wat OOP is. Maar php kan je sowieso zonder browser gebruiken.
 
Eris -

Eris -

17/10/2005 19:05:00
Quote Anchor link
Wel php gtk ofzo :)
 
DaeDaluz

DaeDaluz

17/10/2005 19:45:00
 
Mitch X

Mitch X

17/10/2005 20:03:00
Quote Anchor link
Ik zeg het nog maar eens, ik zie er het nut niet van in om met classes te werken in PHP.