PHP Progammeur voor login script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Donny Wie weet

Donny Wie weet

27/02/2012 16:08:02
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar een iemand die een login script kan maken. Voor dit script moet een hoofdgebruiker gemaakt worden, normale gebruikers en gast gebruikers.

-Hoofdgebruiker:
De hoofdgebruiker moet van elke normale gebruiker, de pagina's kunnen selecteren die bezocht kunnen worden. De te bezoeken pagina's zijn dus per normale gebruiker verschillend.

-Normale gebruiker:
Zie hierboven, deze informatie zegt waarschijnlijk al genoeg.

-Gast gebruiker:
Voor de gast gebruiker, dient de hoofdgebruiker een code aan te vragen. Aan deze code moet een tijd gekoppeld worden. Na gebruik van de code is deze 24 uur geldig (of anders aangegeven na een keuze), en word geblokkeerd wanneer deze 24 uur na aanmelding zijn verstreken.



Lijkt het je wat om dit te maken? Dan kan je contact opnemen per email: [email protected]

Over de kosten valt eventueel via email/telefonisch contact besproken worden.

Groeten Donny
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 23:53:07
 
Gerhard l

gerhard l

27/02/2012 16:25:48
Quote Anchor link
E-mail gestuurd.
 
Chris PHP

Chris PHP

22/03/2012 11:30:15
Quote Anchor link
Waarom gebruik je geen uitgekleed forum (phpbb) voor dit? Hier kun je groepen aanmaken en aangeven op welke pagina's ze kunnen, je kunt aangeven hoelang een account actief mag zijn en nog veel meer.

Overigens in phpbb een gratis opensource forum!
Gewijzigd op 22/03/2012 11:30:48 door Chris PHP
 
Roel -

Roel -

22/03/2012 11:51:35
Quote Anchor link
Ik heb je een PM gestuurd.
 
Gerhard l

gerhard l

22/03/2012 12:01:12
Quote Anchor link
Quote:
Zoals je al had vernomen was ik opzoek naar een gebruikers script. Ik draai mijn scripts momenteel local, maar wil dit online gaan zetten... Daarom moet het ook makkelijk te zijn integreren in mijn eigen script. Dus dmv een pagina include op mijn eigen scriptjes. Tevens moet er een optie bij zitten, dat ik een nieuwe pagina kan toevoegen aan jouw script, zodat die weer geselecteerd kan worden voor een ander... Er staan nu slechts 5 pagina's, maar dit kunnen er ook meer of minder worden, dus deze moet via een makkelijke manier toe kunnen voegen. Als je nog vragen hebt hoor ik dat zeer graag.


Was voor mij te onduidelijk ;)
 
Martijn van H

Martijn van H

21/03/2013 00:49:33
Quote Anchor link
Don,

Hier kan ik je wel aan helpen.
Dit kan je namelijk uit Buurtkroeggie halen :)

uhmm morgen spreken we elkaar, en anders app je maar ;) voor nu weltruste
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.