PHP Programmeur gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Y Kocak

Y Kocak

29/01/2008 10:05:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik zocht een php programmeur die voor mij een klein script kon schrijven.

Ik had een script die ik zelf had gescript waar get_headers en file_get_contents werder gebruiks sinds kort is dit van mijn provider vanwege beveiliging uitgeschakeld.

Het was een script dat de lokatie van flv bestanden achterhaalde van youtube filmpjes.

Eisen zijn het script moet geschreven worden in curl en weinig server load.

Graag ook binnen een function zodat ik als functie kan gebruiken.

Over de prijs van deze script kan altijd worden gesproken.
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 17:28:26
 
- wes  -

- wes -

29/01/2008 10:10:00
Quote Anchor link
En je budget is?
 
Y Kocak

Y Kocak

29/01/2008 10:12:00
Quote Anchor link
De genoemde script is ergens in internet gratis te vinden.

Maar ik heb er wel 20 euro voor.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

29/01/2008 10:14:00
Quote Anchor link
Het is inderdaad gratis op internet te krijgen. En met de juiste software op je computer zie je een download link staan bij youtube video's ... beetje zoeken en je hebt het gratis ...
aan jou de keus.
 
Y Kocak

Y Kocak

29/01/2008 10:15:00
Quote Anchor link
De software heb ik wel kunnen vinden maar een php script kwam ik nog niet tegen.
 
Arend a

Arend a

29/01/2008 11:01:00
Quote Anchor link
Je komt er waarschijnlijk wel uit als je het gewoon als vraag in het forum post. Ik denk niet dat een hoop programmeurs warm of koud van 20 euro worden.
 
Y Kocak

Y Kocak

31/01/2008 00:37:00
Quote Anchor link
Hier heb ik dan mijn topic gemaakt voor mijn vraag.

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=2&id=43773&page=
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

31/01/2008 09:22:00
Quote Anchor link
dan gaat deze dicht ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.