PHP programmeur voor een PHP Wordpress Plugin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Conrad vanPruijssen

Conrad vanPruijssen

29/05/2022 22:42:36
Quote Anchor link
We zoeken een PHP / Wordpress programmeur.
Ik wil het volgende: Ik wil (een script / stukje code) wat in het dasboard een knop laat zien met 'Activeer plugin X' en als een gebruiker daar op klikt dat deze plugin geactiveerd wordt.
De plugin is al volledige geconfigureerd maar de plugin map is niet zichtbaar voor de klant. Maar als ze een bepaalde functie willen gaan gebruiken dan wil ik dat ze deze zelf 'aan' kunnen zetten. Doordat er een script uitgevoerd wordt.
Ik heb een PDF met waarin ik het in detail beschrijf, maar deze kan ik niet toevoegen maar wel mailen.

Stuur even een bericht als je dit wil maken.

Met hartelijke groet,
Conrad
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 01:18:57
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/05/2022 01:12:54
Quote Anchor link
Beste Conrad,

Je hebt je bericht geplaatst op het subforum 'Gezocht'. Dit subforum is echter niet bedoeld voor script-aanvragen.

Je kunt jouw topic plaatsen op het subforum voor vacatures.

Lees eerst even de criteria waaraan je bericht moet voldoen.

Succes!
 
Conrad vanPruijssen

Conrad vanPruijssen

30/05/2022 07:19:26
Quote Anchor link
Beste @ozzie PHP,

Ik vind het een beetje een onhandig voorstel.
Ik zoek iemand die een plugin vraagt.
Het schrijven duurt waarschijnlijk 5 tot 10 uur.
Jij stelt voor om dit onder vacatures te zetten.
Mss begrijp ik het niet, maar dan kom ik ineens op monsterboard terecht.
Dan moet ik minimaal een abonnement afnemen van 299 euro.
Dat is waarschijnlijk meer dat de plugin gaat kosten.
En ik hoef niet 100en reacties.

Het voelt voor mij dus erg omslachtig en ook wat klantonvriendelijk.
Dit is mijn eerste keer en dan voelt een klein opdracht plaatsen als omslachtig.
Mss een tip voor dit forum om daar net iets klantvriendelijker mee omgaan.
En voor klusjes voor een paar uur of 10 of 20, nog steeds iets anders als een vacature.
Dat klinkt voor mij meer is 40 uur per week voor 6 maanden of zo.
Gewoon op het forum te plaatsen onder het onderwerp 'kleine klusjes'.

Ik kan ook de rubriek niet wijzigen van mijn bericht, wat ook erg onhandig is.
Maar goed mss komt dat doordat ik dan ineens buiten het forum op monsterboard terecht komt.

EN
Kun jij nog even uitleggen, waarvoor de rubriek 'gezocht' dan wel bedoeld is?

Heb jij mss nog een andere manier of mogelijkheid om mijn vraag bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen.
Ik kreeg deze tip van een kennis, dus dacht dat het wel de juiste plaats zou zijn.
Maar zo voelt het niet.

MHG
Conrad

ik heb je geprobeerd te taggen in dit bericht maar ook dat schijnt niet te werken, ik hoop dat je mijn reactie toch krijgt te zien.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/05/2022 08:34:19
Quote Anchor link
Beste Conrad,

Natuurlijk krijg ik je reactie te zien. Je plaatst die namelijk op een openbaar forum ;-)

Dit forum draait op vrijwilligers. Op deze pagain vind je alle subforums.

Bij het subforum 'Gezocht' staat de volgende omschrijving:

"Ben je op zoek naar iets? Vraag het hier dan aan. Let er wel op dat dit geen script requests topics worden die een ander voor je moet gaan maken."

Heb je specifieke vragen over PHP dan kun je die hier kwijt.

Jouw verzoek betreft een commerciële opdracht en daarvoor hebben we het subforum voor vacatures.

Als je de criteria leest, dan zie je daar o.a. staan:

"In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!"

en

"Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig]."

>> Dan moet ik minimaal een abonnement afnemen van 299 euro.

Euh ... nee? Je kunt je vacature (dus ook een klus van een paar uur) gewoon gratis plaatsen. Je kunt zelfs aangeven dat het een vrijwillige klus betreft, maar hou er dan rekening mee dat de respons waarschijnlijk kleiner zal zijn.

Dan nog even een paar opmerkingen.

Dit forum is voor en door vrijwilligers. Niemand krijgt hier ergens voor betaald.

>> Het voelt voor mij dus erg omslachtig en ook wat klantonvriendelijk.

Merk op dat ik jou in mijn eigen tijd te woord sta en ik, noch iemand van de andere leden, hiervoor betaald krijg. Volgens mij valt het dus wel mee met dat 'klantonvriendelijk'. Ik wijs je slechts even in de juiste richting, zodat je hopelijk de gewenste respons krijgt op je verzoek.

Lang verhaal kort. Als je specifieke programmeervragen hebt waar je niet uitkomt, kun je die op het daarvoor bestemde subforum plaatsen. In jouw geval betreft het een verzoek om hulp bij een commerciële klus. Daarvoor is het vacaturesubforum bedoeld, ongeacht de omvang van de klus.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

PS

Verder adviseer ik je om zo duidelijk mogelijk te zijn in wat er precies moet worden gemaakt. In je initiële bericht schrijf je dat er code moet worden geschreven om een plugin in te schakelen:

"Ik wil (een script / stukje code) wat in het dasboard een knop laat zien met 'Activeer plugin X' en als een gebruiker daar op klikt dat deze plugin geactiveerd wordt."

In je tweede bericht lijk je op zoek te zijn naar iemand die een plugin schrijft:

"Ik zoek iemand die een plugin vraagt.
Het schrijven duurt waarschijnlijk 5 tot 10 uur."

Het activeren / zichtbaar maken van een plugin lijkt me iets anders dan het schrijven van een complete plugin. Dat laatste kan (afhankelijk van de exacte wensen) dagen tot weken duren. Dat zal vast de bedoeling niet zijn.

Hoe dan ook. Ik hoop dat ik je via dit bericht een duwtje in de juiste richting heb gegeven. Je kunt je verzoek dus gewoon op het vacaturesubforum plaatsen en je zit niet vast aan een abonnement.
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

30/05/2022 09:09:02
Quote Anchor link
Misschien kun je de vraag voorleggen aan de maker van de plug-in: die is er immers bij gebaat dat zo veel mogelijk nieuwe gebruikers de plug-in activeren.
 
Conrad vanPruijssen

Conrad vanPruijssen

30/05/2022 10:15:21
Quote Anchor link
Dank voor je reactie.
Ik heb nu op een andere knop geklikt, die heet vacatures.
Ik heb de tekst ingediend, zoals ik het lees wordt deze beoordeeld door monsterboard.
Dus ik weet dan nog niet zeker of deze ook op deze site komt.
Maar ik wacht het even.
Ik heb een klein klusje en ik wil gewoon iemand daarvoor betalen ;-)
MHG
Conrad


Ozzie PHP op 30/05/2022 08:34:19:
Beste Conrad,

Natuurlijk krijg ik je reactie te zien. Je plaatst die namelijk op een openbaar forum ;-)

Dit forum draait op vrijwilligers. Op deze pagain vind je alle subforums.

Bij het subforum 'Gezocht' staat de volgende omschrijving:

"Ben je op zoek naar iets? Vraag het hier dan aan. Let er wel op dat dit geen script requests topics worden die een ander voor je moet gaan maken."

Heb je specifieke vragen over PHP dan kun je die hier kwijt.

Jouw verzoek betreft een commerciële opdracht en daarvoor hebben we het subforum voor vacatures.

Als je de criteria leest, dan zie je daar o.a. staan:

"In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!"

en

"Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig]."

>> Dan moet ik minimaal een abonnement afnemen van 299 euro.

Euh ... nee? Je kunt je vacature (dus ook een klus van een paar uur) gewoon gratis plaatsen. Je kunt zelfs aangeven dat het een vrijwillige klus betreft, maar hou er dan rekening mee dat de respons waarschijnlijk kleiner zal zijn.

Dan nog even een paar opmerkingen.

Dit forum is voor en door vrijwilligers. Niemand krijgt hier ergens voor betaald.

>> Het voelt voor mij dus erg omslachtig en ook wat klantonvriendelijk.

Merk op dat ik jou in mijn eigen tijd te woord sta en ik, noch iemand van de andere leden, hiervoor betaald krijg. Volgens mij valt het dus wel mee met dat 'klantonvriendelijk'. Ik wijs je slechts even in de juiste richting, zodat je hopelijk de gewenste respons krijgt op je verzoek.

Lang verhaal kort. Als je specifieke programmeervragen hebt waar je niet uitkomt, kun je die op het daarvoor bestemde subforum plaatsen. In jouw geval betreft het een verzoek om hulp bij een commerciële klus. Daarvoor is het vacaturesubforum bedoeld, ongeacht de omvang van de klus.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

PS

Verder adviseer ik je om zo duidelijk mogelijk te zijn in wat er precies moet worden gemaakt. In je initiële bericht schrijf je dat er code moet worden geschreven om een plugin in te schakelen:

"Ik wil (een script / stukje code) wat in het dasboard een knop laat zien met 'Activeer plugin X' en als een gebruiker daar op klikt dat deze plugin geactiveerd wordt."

In je tweede bericht lijk je op zoek te zijn naar iemand die een plugin schrijft:

"Ik zoek iemand die een plugin vraagt.
Het schrijven duurt waarschijnlijk 5 tot 10 uur."

Het activeren / zichtbaar maken van een plugin lijkt me iets anders dan het schrijven van een complete plugin. Dat laatste kan (afhankelijk van de exacte wensen) dagen tot weken duren. Dat zal vast de bedoeling niet zijn.

Hoe dan ook. Ik hoop dat ik je via dit bericht een duwtje in de juiste richting heb gegeven. Je kunt je verzoek dus gewoon op het vacaturesubforum plaatsen en je zit niet vast aan een abonnement.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/05/2022 10:34:16
Quote Anchor link
We hebben ook gewoon een vacature-forum hoor. ;-)

Je dient wel vooraf even deze voorwaarden te lezen zodat er geen onduidelijkheid ontstaat bij je oproep. Die link naar Monsterboard is enkel een samenwerking om de jobs van hun op PHPhulp te krijgen.

Er ontstaat regelmatig verwarring tussen vacataures op PHPhulp en de link naar MonsterBoard, we zullen eens gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren.
Gewijzigd op 30/05/2022 10:40:44 door - Ariën -
 
Conrad vanPruijssen

Conrad vanPruijssen

30/05/2022 10:42:46
Quote Anchor link
Arien,
ik moet even inkomen denk ik.
In hoe zaken hier werken. ;-)
Ga ik daar een poging doen, ik werd aangetrokken door de knop vacature plaatsen.

Maar wat jij zegt is open een nieuw topic op die pagina.

We komen er wel.
Dank voor ieders hulp.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/05/2022 10:47:24
Quote Anchor link
Klopt! Hier kan je gewoon een vacature plaatsen in het vacatureforum.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.