PHP Udate functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mich

mich

20/09/2006 18:38:00
Quote Anchor link
hoi,
ik heb van iemand op dit forum een Bestel systeem gekegen ( Heel aardig) maar ik wil graag dat je op de producten pagina het winkel wagentje te zien krijgt. Dat het ik met include gedaan dus dat werkt.

!Nu komt mijn vraag!

Hoe laat ik het winkelwagentje updateen als er een product word toegevoegd aan het wagentje?

Alvst bedanktvoor jullie toekomstige oplossingen.
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 21:42:18
 
- SanThe -

- SanThe -

20/09/2006 18:41:00
Quote Anchor link
Lijkt mij het simpelst als je dat even aan de gulle gever/maker vraagt. Die weet precies hoe het in elkaar zit.
 
Red Crew

Red Crew

20/09/2006 18:52:00
Quote Anchor link
Uw vraag klinkt heel simpel.

Maar de oplossing daarintegen is al heel wat gecompliceerder.

Eerst en vooral.

Heb je de code al eens goed bestudeert, en kan je de werkwijze ook volgen.

De inhoud van het winkelwagentje staat zo te lezen op een apart bestand ?

Is het een functie ?
Als het een functie is kan je best de funtie in een .inc.php bestand opslaan ZONDER browseroutput.
Dat bestand include je bovenaan in uw file.
Daarna roep je het op.

Dit is 1 idee maar het hangt van de opbouw van uw bestelformulier af.
 
Mich

mich

20/09/2006 18:56:00
Quote Anchor link
ik heb idd een aparte pagina voor het winkelwagentje die ik met een: include('winkelwagen.php');
op de productenpagina laat zien.

Maar er is dus geen functie die het winkelwagentje update zodra er iets in toe is gevoegd?
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

20/09/2006 19:24:00
Quote Anchor link
@mich, ik ben de maker van dat bestelsysteem, en als het goed is zou de winkelwagen alreeds geupdate moeten worden zodra er iets in gelegd wordt, want het product wordt namelijk met een formulier verstuurd naar de database, en dus wordt de pagina ververst.
 
Mich

mich

20/09/2006 19:28:00
Quote Anchor link
ik heb dus de winkelwagen ge-included in de productenpagina en als ik een product aan de winkelwagen toevoeg dan update ie niet realtime de winkelwagen. dat bedoel ik ( volgen mij wil ik teveel:P:P)
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

20/09/2006 19:30:00
Quote Anchor link
als je het realtime wil, dan moet je gebruik maken van een client-side taal, php is server-side. en dus is dit niet zo makkelijk te doen.
Je wil inderdaad teveel :)

EDIT: wat je wel kunt doen is zorgen dat de pagina gerefresht wordt als je er een product inlegt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
 
Mich

mich

20/09/2006 19:32:00
Quote Anchor link
dat zou ik idd kunen doen. iets van een re-fresh button erbij doen. tnkx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.