Php video functies

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram Z

Bram Z

03/04/2004 14:13:00
Quote Anchor link
Het is waarschijnlijk een vraag waar niemand kan op aantwoorden maar toch ...
ik ga dus op mijn site een plaats maken waar je videos kunt bekijken in WMF formaat is er een php funcite die een soort van screenshot pakt van het eerste beeld ???
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 17:24:46
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 14:14:00
Quote Anchor link
eum het is WMV formaat
 
Rick

Rick

03/04/2004 14:30:00
Quote Anchor link
niet direct, maar met een extern programma moet het wel lukken
als je die tenminste commandline kan aansturen
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 15:02:00
Quote Anchor link
hoe bedoel je met commandline leg het eens en hoe ik het kan testen
 
Rick

Rick

03/04/2004 15:34:00
Quote Anchor link
je moet een programma hebben die je op deze manier kan aanroepen

programma.ext --bestand=video.vid --screenshotbestand=uitvoerplaatje.jpg

die zijn er zeker te weten voor linux, maar voor windows zou ik het zo even niet weten
en het moet natuurlijk wel op de server geinstalleerd zijn
 
Arend a

Arend a

03/04/2004 15:38:00
Quote Anchor link
Plus dat lang niet alle sysadmins gecharmeerd zijn van zelfgecompilede en uitgevoerde programma's.
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 16:15:00
Quote Anchor link
k ik snap er geen ballen van ik weet alleen iets van php kan je het in een script zetten of in een apart bestand
 
Peanuts

peanuts

03/04/2004 16:36:00
Quote Anchor link
Buiten dat lijkt het me een beetje apart als je een programma op je server start dan zou dat programma het op de server laten zien niet op de website ...

Je hebt hier ook geen php voor nodig je kunt gebruik maken van de mediaplayer plugin voor internet explorer .. alles wat je dan moet doen is de file streaming aanleveren ...
 
Arend a

Arend a

03/04/2004 18:04:00
Quote Anchor link
peanuts: het lijkt mij dat jij de ballen verstand hebt van server-side software. Servers werken niet als workstation, niet alle software schrijft naar het beeldscherm.

Aan de andere kant: Zo behulpzaam is rick niet: die roept dat je een programma moet zoeken wat het voor je doet. Hoera, wat was de vraag ook al weer?
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 19:53:00
Quote Anchor link
ja eigenlijk heeft nog niemand mij echt geholpen ik wil gewoon een script of een site met uitleg
 
Arend a

Arend a

03/04/2004 20:03:00
Quote Anchor link
Ik vrees dat ik je teleur moet stellen, er is momenteel niet plug en play video support voor php. Sterker nog: die is er totaal niet.
 
Bram Z

Bram Z

03/04/2004 20:26:00
Quote Anchor link
ik heb nogtans al site gezien die dat hebben of is dat niet met php ??
 
Arend a

Arend a

03/04/2004 20:41:00
Quote Anchor link
Je vraagt of php die functies heeft, mijn antwoord was hierop negatief.
 
Rick

Rick

04/04/2004 05:07:00
Quote Anchor link
Quote:
Zo behulpzaam is rick niet
ik ben hard aan het denken met welk tooltje dit kan (misschien fbgrab icm wat andere tooltjes?)
het moet wel mogelijk zijn maar ik zou zo even niet precies weten waarmee

maar ik heb zelf weleens zitten klooien met framebuffer en toen heb ik ook video's daarin laten spelen (daar gebruikte ik toen mplayer voor) en met fbgrab zou je dan een screenshot moeten kunnen maken (ook als je alleen via ssh oid verbind)
dus het moet kunnen maar het gaat niet makkelijk worden
 
Bram Z

Bram Z

04/04/2004 09:52:00
Quote Anchor link
ik heb geen ssh en telnet op mijn server heb het nagevraagd voor iets anders
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.