PHP?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »
Roy Uijting

Roy Uijting

04/03/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Ik heb een stukje php, dat ik in een javascript menu moet zetten..

Kan dat?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='Hoiiiii'

submenu[1]='IK WIL HIER PHP??'

submenu[2]='Hoi :)'


Als ik in submenu[1] een stukje php wil zetten, laat ie dat niet goed zien. Ook in de php code komen een paar queries aan bod. Dit zal al helemaal niet gaan werken dacht ik. Maar heeft iemand een idee, hoe dit wel zou kunnen?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 15:25:31
 
- -

- -

04/03/2007 19:54:00
Quote Anchor link
Is het in een .php-bestand? En hoe zet je het erin?
 
Nick Mulder

Nick Mulder

04/03/2007 19:57:00
Quote Anchor link
Javascript wordt uitgevoerd als de pagina geladen is, php voor de pagina naar de gebruiker verzonden wordt...
Als het goed is kan je gewoon:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='<?=$arr[0];?>'

submenu[1]='<?=$arr[1];?>'

submenu[2]='<?=$arr[2];?>'
 
Roy Uijting

Roy Uijting

04/03/2007 19:57:00
Quote Anchor link
@ Herjan: het zit in een js bestand. Ik kan het ook in een php bestand zetten? Maar dan wordt de code zo rommelig.. maar nu er een stuk php in het Js bestand moet zal wel niets anders kunnen dan het js in het php bestand te zetten?

Hoe zet ik het erin?
uhm ik heb gemerkt dat het niet met enters er tussen kan. Dus heb alles achter elkaar gezet.. anders gaf hij een fout in de site.

@ YPM: Dan moet de code wil in .php bestand staan neem ik aan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Uijting
 
Nick Mulder

Nick Mulder

04/03/2007 19:58:00
Quote Anchor link
In een .js bestand wordt standaart geen php geparsed...
Het moet dus idd in een .php bestand
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder
 
- -

- -

04/03/2007 20:01:00
Quote Anchor link
Sla het op als een .php-bestand, en zet helemaal bovenaan dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php

header('Content-type: text/javascript');

?>


Hier je JS
submenu[0]='bla'
submenu[1]='<?php
//bla
?>
'
submenu[2]='iets'
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Roy Uijting

Roy Uijting

04/03/2007 20:10:00
Quote Anchor link
waarom moet dat bovenaan?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

04/03/2007 20:11:00
Quote Anchor link
Of embed je JavaScript sectie simpel in een PHP bestand. Dus gewoon in de <head> sectie.
 
Roy Uijting

Roy Uijting

04/03/2007 20:22:00
Quote Anchor link
en het php? Ook in head? Als je dan iets opvraagt in de <body> sectie en hij vraagt om het gene wat in de <head> sectie staat.. of hij dat ook opslaat en in de db zet, bij een query?
 
Roy Uijting

Roy Uijting

05/03/2007 17:03:00
Quote Anchor link
Herjan schreef op 04.03.2007 20:01:
Sla het op als een .php-bestand, en zet helemaal bovenaan dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php

header('Content-type: text/javascript');

?>


Hier je JS
submenu[0]='bla'
submenu[1]='<?php
//bla
?>
'
submenu[2]='iets'


Zou ik dit dan kunnen includen?
ik bedoel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
submenu[0]='bla'
submenu[1]='<?php include("login.php"); ?>'
submenu[2]='iets'


kan dat zo? die code is javascript :)
 
GaMer B

GaMer B

05/03/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

header('Content-type: text/javascript');

?>

Is ervoor om de server te "laten denken" dat het een .js bestand is.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
submenu[0]='bla'
submenu[1]='<?php include("login.php"); ?>'
submenu[2]='iets'

Dit kan heel goed.
 
Roy Uijting

Roy Uijting

05/03/2007 17:31:00
Quote Anchor link
mm het werkt niet bij mij.. er is namelijk fout gevonden in site
 
Roy Uijting

Roy Uijting

05/03/2007 17:36:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<script type="text/javascript">
var submenu=new Array()

submenu[0]='<?php include("login.php"); ?>'

submenu[1]='Hoi :)'

submenu[2]='Hoi :)'

enz.
</script>


Meer heb ik er niet aan javascript of javascript functies in staan? Heeft dit er iets mee te maken dat er een fout bevind in code?

want als ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include("login.php"); ?>

weg haal, dan laadt de site wel goed!

HELP (A)!

btw: sorry voor de 2 berichten achter elkaar :#
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Uijting
 
GaMer B

GaMer B

05/03/2007 17:40:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het dan te maken heeft met de content van login.php...
 
Roy Uijting

Roy Uijting

05/03/2007 17:58:00
Quote Anchor link
dat is niets meer dan php!
en hij geeft een javascript fout op de site!
 
Roy Uijting

Roy Uijting

05/03/2007 18:26:00
Quote Anchor link
een vraag voor degene die verstand van javascript hebben..

Hoe include je met javascript.. Lijkt mij ook met include() functie.. maar hoe include ik een pagina? kan dat met javascript?

Bedankt :)
 
Roy Uijting

Roy Uijting

06/03/2007 15:34:00
Quote Anchor link
Mm nog maar eens proberen of iemand het weet..

Kan ik javascript met php echo-en? Ik heb geprobeerd maar ik krijg zowieso een error -.-
 
Daan

Daan

06/03/2007 15:48:00
Quote Anchor link
Je kunt dit doen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<script type="text/javascript src="script.php"></script>


Volgens mij kan je dan dit gewoon doen in je script.php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
header('Content-type: text/javascript');
?>


var submenu = new Array();

submenu[0] = 'Hoiiiii'
submenu[1] = '<?php

    // Hier kan gewoon php, dus:
    include "login.php";

?>
'
submenu[2] = 'Hoi :)'


Voor zover ik weet kan je geen js-bestand includen met js. Je kan wel js echoën met php:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo "<script type='text/javascript'>submenu[0] = 'hoiiiii';</script>";
?>


Edit:
Als je een error krijgt is het handig om die ook ff te geven, dan weten wij misschien wat er fout gaat..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Daan
 
Roy Uijting

Roy Uijting

06/03/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Het is niet zo zeer een error die er te voor schijn komt maar je krijgt onder in IE "Fout op pagina" en het menu werkt niet.

ik heb dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='<?php include("login.php"); ?>'

submenu[1]='Hoi :)'

submenu[2]='Hoi :)'


als ik er dit van maak:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='Hoiiiiii :)'

submenu[1]='Hoi :)'

submenu[2]='Hoi :)'


doet het menu het gewoon wel!
 
GaMer B

GaMer B

06/03/2007 16:08:00
Quote Anchor link
'T valt me op dat je zowat achter elke zin een ! zet lol! ^^,

Doe es ff dit (gewoon om te debuggen)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='<?php echo 'Jalala, andere pagina!'; ?>'

submenu[1]='Hoi :)'

submenu[2]='Hoi :)'
 
Roy Uijting

Roy Uijting

06/03/2007 16:10:00
Quote Anchor link
haha ja dat is automatisme! ;) ik zal het even proberen :)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
submenu[0]='<?php echo 'Jalala, andere pagina!'; ?>'

submenu[1]='Hoi :)'

submenu[2]='Hoi :)'


werkt wel! hij laat het gewoon zien.. :) maar waarom include die niet dan??? :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Uijting
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.