PHPBB FORUM IN PHP PAGINA

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Alain

alain

05/04/2006 23:39:00
Quote Anchor link
Hoikes,
Ik heb onlangs het PHPBB2 forum geinstalleerd. Ik wil deze nu integreren in onze scoutswebsite en niet naar een externe link "buiten" onze website. Als ik met een iframe werk krijg ik een scrollbalk te zien ( dit is geen zicht ), als ik met "include" werk lukt het ook niet. Weet iemand hoe ik dus http://www.scoutsdonk.be/forum/index.php in onze website kan intergreren op een mooie manier?

Hartelijk dank.
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:17:53
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

06/04/2006 07:23:00
Quote Anchor link
Hoe is je eigen site opgebouwd?
Werk je met divs of frames of tabellen?
 
Alain

alain

06/04/2006 12:27:00
Quote Anchor link
Hoi,
Ik werk met divs en tabellen , dus zonder frames .

Bedankt
 
Eris -

Eris -

06/04/2006 12:39:00
Quote Anchor link
Niet mogelijk of je moet alle links aanpassen.. :/
 
Pietje Hansen

Pietje Hansen

09/04/2006 13:12:00
Quote Anchor link
Jawel, bijv: je hebt een dir die heet PHPBB, daarboven is de root dir van je site, daarin maak je een bestand aan dat je hetzelfde als het hoofdbestand van phpbb noemt, daarin set je
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<?php
include('index.php'); ?>
of als het bestand anders heet include je natuurlijk een ander bestand
 
Eris -

Eris -

09/04/2006 13:22:00
Quote Anchor link
Jorna dat gaat niet lukken. Omdat je dan alle links moet aanpassen...
 
Vincent

vincent

09/04/2006 13:28:00
Quote Anchor link
Jan ik heb dat ook geprobeerd op mijn site maar dat werkt ook niet echt.

Als je site, in mijn geval 760 gecentreerd is dan krijg je dat de site die je wil openen zich in een volledig scherm opend en dus je header niet past boven de site.

Ik heb dat opgelost met idd een IFRAME maar.... ook daar tref ik het zelfde probleem met de scroll.

Ik plaatste net de vraag of iemand wist hoe je doe met een scripje weg kan krijgen en wacht nog op bericht.......lees Scrol in IFRAME ontzichtbaar maken????
 
Vincent

vincent

09/04/2006 14:01:00
Quote Anchor link
Heb wel een andere oplossing in gedachten maar kan het zelf niet uitvoeren.

Wil met XML gaan werken maar heb me laten vertellen dat het best veel werk is voor PHP4 om te integreren en ook ben ik er niet zo in thuis??
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

09/04/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Je zou het met een iframe kunnen doen..
dan hoef je alle links ook niet te veranderen =)
 
Alain

alain

09/04/2006 14:59:00
Quote Anchor link
Ja, maar met een iframe krijg je toch nooit de volledige lengte van het forum te zien omdat je toch de hoogte moet instellen?
 
Vincent

vincent

09/04/2006 15:04:00
Quote Anchor link
Volg deze discus. http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=5&id=16326&lasttopic=1

hier ben ik aan het uitzoeken of je de scroll weg kunt krijgen wat bij mij nog niet lukt maar dat betekend dat je je IFRAME wel op de juiste lengte kan afstellen mits de scroll ook niet zichtbaar wordt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.