PHPBB2 includen in site.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jaws

Jaws

04/02/2006 14:45:00
Quote Anchor link
Is het mogelijk om het hele PHPBB2 forum te includen in een gedeeltje van je site? Heb includen op de manier:
include("forum/index.php"); lukt wel maar geeft een heleboel forum fout meldingen.

Ik dacht zelf aan om het hele forum in de root WWW map van de webserver te plaatsen. Maar met meerdere index.php's word dat moeilijk en verwarrend.

Is hier een standaard oplossing of script voor?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 03:25:42
 
Hipska BE

Hipska BE

04/02/2006 15:25:00
Quote Anchor link
ja een eerste oplossing is idd om je forum en je site wil includen in dezelde map te zetten.

noem je index.php pagina van je site en noem hem bv. home.php

ga dan naar het adminpaneel van je webhost/server en zet daar dat de standaard indexpagina home.php,home.htm,home.html, ... is ipv index.php,home.htm, ...
 
Hipska BE

Hipska BE

04/02/2006 15:25:00
Quote Anchor link
ja een eerste oplossing is idd om je forum en je site wil includen in dezelde map te zetten.

noem je index.php pagina van je site en noem hem bv. home.php

ga dan naar het adminpaneel van je webhost/server en zet daar dat de standaard indexpagina home.php,home.htm,home.html, ... is ipv index.php,home.htm, ...
 
Jaws

Jaws

04/02/2006 15:26:00
Quote Anchor link
Ok, hier was ik idd ook aan het denken. Ik dacht alleen dat er misschien toch nog een betere oplossing zou zijn.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.