php-er gezocht die ons wilt helpen tegen een bescheiden tarief.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

01/11/2010 11:49:11
Quote Anchor link
Beste PHP-ers,

Wij hebben recentelijk een script laten installeren door een aantal Indiërs met het idee om snel een website klaar te hebben. Echter blijken er wat bugjes in te zitten die ze tot nu toe niet kunnen verhelpen. De site zelf is voor ongeveer 95% klaar. Echter blijken er wat kleine probleempjes in te zitten die voor jullie makkelijk te verhelpen zijn. Denk aan:

kleur in pull down menu aanpassen.
php-mailer instellen zodat er mails worden gestuurd na registratie
hyperlink die niet werkt.

De website is www.
Budget is ongeveer 200 euro.

Vriendelijke groet,

L. van der Meer
Snable.nl
Gewijzigd op 01/11/2010 14:46:03 door Lennaert van der Meer
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:44:10
 
Daan Onbekend

Daan Onbekend

01/11/2010 12:01:29
Quote Anchor link
Welk script is er geïnstalleerd?
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

01/11/2010 12:12:04
Quote Anchor link
php-script + css. i.c.m. mysql.
Verder heb ik er ook geen verstand van.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

01/11/2010 12:12:25
Quote Anchor link
Zie pm
 
Joakim Broden

Joakim Broden

01/11/2010 13:00:40
Quote Anchor link
Lennaert van der Meer, deze dingen zijn makkelijk te verhelpen, die punten die jij noemt neemt nog niet eens half uur in beslag. Dus ik raad je aan om het budget te verminderen voordat iemand je voor 200 euro oplicht voor maar 30 min werk.

PS zie pm
Gewijzigd op 01/11/2010 13:03:01 door Joakim Broden
 
Lennaert van der Meer

Lennaert van der Meer

01/11/2010 13:15:41
Quote Anchor link
Oetzie,

dank voor je bericht. Ik ben geen php-er maar fijn dat je me dit meldt.
Ik ga er rekening mee houden.

Groet
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

01/11/2010 13:20:10
Quote Anchor link
grappige site trouwens. is het zo dat ik dan 5 euro verdien of dat ik jullie 5 euro geef?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

01/11/2010 13:40:02
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 01/11/2010 13:00:40:
Lennaert van der Meer, deze dingen zijn makkelijk te verhelpen, die punten die jij noemt neemt nog niet eens half uur in beslag. Dus ik raad je aan om het budget te verminderen voordat iemand je voor 200 euro oplicht voor maar 30 min werk.

Als je even leest zie je denk aan: dat doet mij vermoeden dat er meer punten zijn.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.