PHPHulp bugjes?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 6 7 8 volgende »

Erik Rijk

Erik Rijk

08/10/2006 18:45:00
Quote Anchor link
Yo yo,

Ik ben even alle kleine bugjes aan het noteren. Bas gaat ze allemaal maken :)

Toch Bas? ;)

Nu aan jullie de vraag:
Welke kleine / Mega bug(jes) zijn jullie bekend?

Tot nu toe bekend maar nog niet gefixed:
  • Cat=0 topics
  • Lege topic titels
  • Te grote avaters aan kunnen maken
  • Servertijd

Misbruik van deze bugs wordt bestraft :)

Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 11:27:44
 
PHP erik

PHP erik

08/10/2006 19:03:00
Quote Anchor link
Servertijd
 
PHP erik

PHP erik

08/10/2006 19:05:00
Quote Anchor link
Ik vind het nodig.

edit
Quote:
Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
 
Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

08/10/2006 19:10:00
Quote Anchor link
In Opera kan je niet goed tekst selecteren.
 
PHP erik

PHP erik

08/10/2006 19:11:00
Quote Anchor link
Nee inderdaad.

Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
 
Winston Smith

Winston Smith

08/10/2006 19:35:00
Quote Anchor link
Quote:
Enne, het is geen bug, maar de width van dit gedeelte waar ik nu in typ en waar deze tekst in staat mag van mij echt honderden pixels breder, of het liefst gewoon uitrekbaar met de muis.
Mee eens! Zeker nadat php-code in die aparte velden wordt weergegeven, vind ik het lezen ervan wat lastig geworden (veel horizontaal scrollen).

Bugs:
- Gequote code wordt verkeerd (eigenlijk helemaal niet) weergegeven.
- Onjuiste melding bij stemmen in de poll
- Reclame die over sommige posts valt (als ze breder zijn dan normaal). Die reclame kan je weliswaar eigenhandig weghalen, maar het zou makkelijker zijn als er rekening mee wordt gehouden :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith
 
Ponzi

Ponzi

08/10/2006 19:42:00
Quote Anchor link
Iets met de URL-ubbtags. Bij het maken van deze soort tags: [url=www.phphulp.nl]www.phphulp.nl[/url] durft het linker menu wel eens over het forum te schuiven ;-) .
 

08/10/2006 19:54:00
Quote Anchor link
[bescheidenmeningmodus]Deze hele site zou wel eens opnieuw gemaakt worden[/bmm]

- Artikelen (en denk ook scripts) die een ' in de titel hebben kunnen niet worden toegevoegd aan interne favorieten
- RSS/XML ¿?
- Quote knopje geeft [quote=... schreef op] maar dit wordt niet getoond.

en dan is er ook nog ergens een topic met wensen (denk zo'n half jaar terug)

Edit:
Licht het aan mij of is het onderdeel Snel reageren aan het veranderen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

08/10/2006 20:22:00
Quote Anchor link
- De RSS feed ligt er al tijden uit (@ Webmakerij)
- Het forum wil nog wel eens onder de grote rechter AD heen schuiven.
- Ik heb het niet over de vele xhtml _errors_. Errors kunnen imo niet, warnings af en toe nog, maar errors niet.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

08/10/2006 20:27:00
Quote Anchor link
Groepeer de reacties op de scripts.

In het laatste raecties op Forumtopics graag de eigenaar van de laatse post erbij.

Verder inderdaad de bugjes welke reeds opgesomd zijn.

[dombomode]Zelf titel van topic kunnen wijzigen. EDIT zie net dat dat al kan[/dombomode]


MIJN LIJSTJE IS AL WAT KLEINER DE EDIT KNOP STAAT ER ALLEEN NOG BIJ MIJN BERICHTEN
bedankt BAS
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Klaasjan Boven
 
- -

- -

08/10/2006 20:27:00
Quote Anchor link
De breedte van de content, want met mijn scherm kan dat 2 * zo breed, waardoor de code veel lekkerder te lezen is. En dat gedoe met die reclame en de ubb tags enzo
Quote:
Zelf titel van topic kunnen wijzigen

Kan (ik) al.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

08/10/2006 20:51:00
Quote Anchor link
in sommige topics schuift het menu over het forum heen.

en wat dacht je van de enkele honderden errors die worden weergeven in de javascript console in phphulp.css

als ik deze console wil gebruiken moet ik eerst door alle errors van phphulp heen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/10/2006 20:55:00
Quote Anchor link
@ Stefan: met Alt +W wis je je hele console.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

08/10/2006 20:55:00
Quote Anchor link
Stefan:
als ik deze console wil gebruiken moet ik eerst door alle errors van phphulp heen.


Of je wist even al je errors en vernieuwt vervolgens de pagina
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

08/10/2006 20:58:00
Quote Anchor link
@jan en PHP Newbie, kijk, dat wist ik dus niet aangezien ik die console nog maar een paar dagen geleden heb ontdekt en hij verrekte handig kan zijn.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

08/10/2006 20:59:00
Quote Anchor link
rechts boven staat toch een groot rood kruis, en daatwachter staat 'wissen'
 
Winston Smith

Winston Smith

08/10/2006 21:02:00
Quote Anchor link
Nog maar eens benadrukken:
PHPerik:
Ik vind het nodig.

edit
Quote:
Dit topic is voor het melden van bugs only, geen ge-chat a.u.b.

:o)
 
B a s
Beheerder

B a s

08/10/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Jongens, plz report bugs en idd geen gechat :). Er is al een features lijst die ik ook ga afwerken..
 
Jelmer -

Jelmer -

08/10/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Ik zie dat deze textarea al wat gegroeid is! Jeej! Daarbij voor alle zeuren: Een firefox extensie!

Verder heb ik nog een klein bugje in Safari, de 'interne berichten' link licht niet op waneer ik nieuwe berichten krijg. Een oplossing is om het stukje css wat erbij hoort te verplaatsen volgens mij, want toen ik het eens zelf onder de <link rel...> zetten tussen wat style-tags, werkte het wel. Maar ik heb er niet veel last van, dus zet dit helemaal onderaan op je todo-lijst.

Waar ik me nog het meest aan erger is de servertijd.
Verder stoor ik me nergens aan.

Ik heb nog wel een feature-request: een ubb-bar, of in ieder geval sneltoetsen voor tags. Die knopjes gebruik ik toch niet, zolang ik maar wat tekst zou kunnen selecteren en op ctrl + u kan drukken om er [u] en [/u] omheen te kunnen zetten.
 
- Roland -

- Roland -

08/10/2006 21:35:00
Quote Anchor link
veel meer breedte voor tekstdeel, ik krijg haast rsi van al dat hor gescroll (soms ook hoofdpijn :)
Zelf op 1024 res is er nog ruimte over! en ik weet haast wel zeker dat de phphulpers ook meer pixels tot hun beschikking hebben (ik zit meestal op 1600x1200)

[ jeemi ik ben expert !! ]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Roland -
 
Jelmer -

Jelmer -

08/10/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Mocht je de breedte van de site veranderen, doe dat dan 'liquid', zodat ik niet horizontaal hoef te scrollen met mijn kleine venstertje... daar zou ik heel erg depressief van worden, horizontaal scrollen, brrr.
 

Pagina: 1 2 3 ... 6 7 8 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.