PHPhulp error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Teamleider Servicedesk

Als Teamleider bij Skyhigh TV leid je, samen met 2 jonge ambitieuze collega’s, de dagelijkse gang van zaken op de Servicedesk in goede banen. Je bent in staat op collegiale wijze onderscheid te maken tussen gebruikersvragen met een grote en minder grote prioriteit. Het vinden van de juiste balans hierin vereist flexibiliteit, goede kennis van zaken en uitstekende communicatie-skills. De teamleider IT-infrastructuur van Skyhigh TV bestaat uit een kantoornetwerk (Windows) en een productienetwerk (Avid) en stelt zo’n 150 enthousiaste collega’s dagelijks in staat vele bekende en succesvolletelevisieprogramma’s te maken. SkyhighTV heeft de afgelopen twee jaar geïnvesteerd in een hoogwaardige en

Bekijk vacature »

Ervaren .NET developer gezocht, api development, .

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens ervaren .NET ontwikkelaar. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook de

Bekijk vacature »

Senior Java Developer Onderzoeksinstituut Architec

Functieomschrijving Wil jij als Senior Java Developer dagelijks meedenken aan diverse architectuur oplossingen? Ga jij graag met je collega’s op zoek naar de beste oplossing? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen van diverse applicaties met behulp van o.a. Java 8; Huidige en toekomstige projecten in goede banen leiden; Meedenken over architectuur en innovatiemogelijkheden; Zelfstandig kunnen werken. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Aantoonbare ervaring met Java 8 en Webservices; Kennis van CI/CD en Elasticsearch is een pré; Je bent zelfstandig en kritisch op je eigen werk en die van je collega’s. Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom

Bekijk vacature »

Java Developer / Overheid / Complexiteit

Functieomschrijving Wil jij als Java Developer een bijdrage leveren aan een veiliger Nederland en je als Java Developer bezig houden met zeer complexe bedrijfskritische applicaties? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen bedrijfskritische applicaties; Aanpassingen maken in de bestaande applicatie; Vertalen van jouw visie op continuous integration en continuous delivery; Debuggen van de applicatie; In gesprek gaan met eindgebruikers om verbetervoorstellen op te halen. Functie-eisen Minimaal HBO-werk en denkniveau; Minimaal 5 jaar werkervaring als Java Developer; Je bent minimaal OCP-Java SE 6 gercertificeerd; Je hebt kennis van Webservices en Continuous Integration; Je bent analytisch sterk en zowel klant- als resultaatgericht. Bedrijfsomschrijving Binnen

Bekijk vacature »

Senior Java 8 Developer in High-Tech Industry

Senior Java 8 Developer Intro Is your interest triggered by software and in particularly Java? Do you have at least 8 years of experience with Java in a High-Tech Industry? Then you could be the perfect candidate. Our client is looking for an senior Java Developer, in Eindhoven, The Netherlands. Function Information You will be end-to-end responsible for creating software in Java and Java EE, contributing to the development of several diagnostic applications in a scrum/Agile way of working. Diagnostic & Sequencing applications is done in several teams working together to deliver and integrate solutions to complex problems to enhance

Bekijk vacature »

Full Stack developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Full Stack developers met een pioniersmentaliteit en ervaring in back-end en front-end software ontwikkeling. Ben jij de Full Stack developer die enthousiast wordt van mooie projecten met high-end technologie? Dan

Bekijk vacature »

outsystems developer chapter lead

Functieomschrijving Matching staffing employees and clients even more effectively. Combining employment market data into a report. For every problem, you come up with and develop and implement the right technical solution. Being able to make the right match because the talents of our staffing employees are properly registered. Conducting an employment market scan that gives employees insight into their value on today’s employment market and their perspectives for the future. As you read this, the gears in your head immediately start turning and the first step towards a solution in the form of a new application has already been taken.

Bekijk vacature »

Angular Front-end developer

Als Angular Front-end Developer bouw je samen met je Agile Scrum teamleden aan een Java / Angular webapplicatie. Deze organisatie staat bekend om vakmanschap, waar Agile Scrum écht goed toegepast wordt, er geen stress is, kwaliteit van de code voor snelheid gaat (cleancode) en er na elke sprint een innovatiemiddag is. Het team ontwikkelt een webapplicatie voor informatiestromen en ontwerpen. De organisatie heeft een groot maatschappelijk belang in een complexe keten van informatie uitwisseling. De webapplicatie wordt door vele mensen gebruikt en is het hart van een enorme informatieketen waar veel verschillende gebruikers gebruik van maken. Kernwoorden zijn o.a. Angular

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / CQRS / Event Sourcing / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een Senior/Lead Java Developer met minimaal 5 jaar ervaring én wil jij als Meewerkend Voorman verantwoordelijk zijn voor een DevOps team van 5 personen bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil je 60% van de tijd nog zelf ontwikkelen en meteen mee werken aan een gloednieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt? Spreekt het je daarnaast aan om constant nieuwe innovatieve tooling te onderzoeken en te gebruiken, zoals bijvoorbeeld CQRS en Event Sourcing? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: meenemen van het team op het

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony Vue.js

Bedrijfsomschrijving Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Lelystad en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van diverse communicatiemiddelen aan de consumentenmarkt. Hierin staan innovatie, optimale klantbeleving en een passie voor technologie centraal. Ruim 100 medewerkers staan dagelijks klaar om te zorgen voor een optimale klantbeleving en optimalisatie van het aanbod. Om diverse businessprocessen binnen de organisatie vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling van essentieel belang. Binnen de organisatie zijn drie scrumteams dagelijks bezig met het beheer en de doorontwikkeling van het applicatielandschap. Zij werken aan verschillende projecten om de beleving van

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Functie­omschrijving “Wat ik zo leuk vind aan mijn werk bij de Belastingdienst? De ruimte die je krijgt voor innovatie en om te groeien. Maar ook de verbondenheid met collega's, de verscheidenheid aan werk en de doelgroep waar we het voor doen, namelijk bijna heel Nederland. Bovendien is de Belastingdienst een heel flexibele werkgever.” Richard Carabain, lead developer bij de Belastingdienst. Je werkt bij een van de vijf technische teams van online aangifte (OLA). Deze teams beheren 50 formulieren en ontwikkelen daarnaast nieuwe. Alle formulieren maken gebruik van een framework dat we zelf ontwikkeld hebben. De 5 OLA-teams zijn onderdeel van

Bekijk vacature »

Senior DevOps-ontwikkelaar eIDAS

Functie­omschrijving Burgers en bedrijven veilig en betrouwbaar digitaal toegang geven tot diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Als senior DevOps-ontwikkelaar bouw je daar letterlijk aan mee. En dat doe je bij DICTU: een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Jij werkt mee aan de doorontwikkeling van eIDAS, dat staat voor Electronic IDentification Authentication and trust Services. Deze koppeling maakt de grensoverschrijdende authenticatie op overheidswebsites binnen de Europese Unie mogelijk. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft één moderne toegangspoort voor zijn diensten en inspecties. Enkele daarvan zijn dankzij eIDAS inmiddels

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met

Bekijk vacature »

Mendix Expert Developer (Senior) (NL)

Mendix Expert Developer (Senior) (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Mendix expert impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties.". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company Als Mendix Expert Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead, Mendix Developers en Solution Consultants. Wij zetten Mendix in voor kritieke processen waarbij applicaties optimaal moeten performen, want wanneer deze uitvallen,

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

02/02/2010 20:44:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben net terug van mijn stage en nam even een kijkje op PHPhulp
Toen ik de site opstarte kreeg ik een wit scherm met de text

"Fout bij de cookie, log opnieuw in" ( ofsoiets )

Hebben jullie dit ook?
Of heefd het te maken met al dit gebeuren,
En is het normaal? / Moet ik mijn wachtwoord voor de zekerheid gaan veranderen?

Gr,

PHP hulp

PHP hulp

21/10/2020 03:10:24

Niels K

Niels K

02/02/2010 20:48:00
Quote Anchor link
Hi,

Dit komt bij mij regelmatig voor. niets ernstig dus. Wachtwoord veranderen zou ik wel even doen want dit alles schijnt gekraakt te zijn

:)

02/02/2010 21:57:00
Quote Anchor link
Ik denk dat het eerder te maken heeft met mijn bericht hier:
Karl schreef op 02.02.2010 15:57:
Bas Kreleger schreef op 02.02.2010 14:06:
Kzal Arjen vragen om de logs te bekijken voor een INSERT die via MySQL injection is gemaakt.. Wellicht via mailbox.php.. Niet zo heel moeilijk op te sporen..

Toevallig weet ik die sql injection, namelijk:
http://www.phphulp.nl/profiel/mailbox.php?id=5%20UNION%20ALL%20SELECT%20iets,nogiets,derdeiets,veelitesen,1,1%20FROM%20ergens%20WHERE%20dat%20=%20dit--
(Is gefixt.)
Zoals je kunt zien is dit een union, in een union kan geen insert of delete. Dus je zal ergens anders moeten kijken voor wie dat nieuwsbericht heeft geplaatst.

Advies aan iedereen: Verander je password in een ander password, wat je nergens anders gebruikt, je password staat namelijk ook gewoon als een md5 string in een cookie....

Of iets anders, soortgelijks natuurlijk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

02/02/2010 22:06:00
Quote Anchor link
hmm, en de foto's hoe zijn die gewist

02/02/2010 22:06:00
Quote Anchor link
Foutje met de db denk ik.
Verkeerde query o.i.d.

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

02/02/2010 22:09:00
Quote Anchor link
Heel phphulp is een fout :P lol
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

02/02/2010 22:41:00
Quote Anchor link
Peter schreef op 02.02.2010 22:09:
SanThe's avatar geript :o!

---- ----

---- ----

02/02/2010 22:42:00
Quote Anchor link
Paradox� schreef op 02.02.2010 22:41:

Lol dacht eerst ff dat dat SanThe was xD

Maar joun naam is ook behoorlijk verneukt ofniet?
�

Mr.Ark

Mr.Ark

02/02/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 02.02.2010 22:42:

�

Hahah dacht het zelfde.

Het is maar de helft van paradox (½), de andere helft zit ergens anders.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Alfred -

Alfred -

02/02/2010 23:18:00
Quote Anchor link
Is een oude fout, heeft niets met de recente berichten te maken. Als je IP wijzigt, ben je niet meer auto ingelogd en krijg je die melding. (Melding: Cookies corrupt or out of date) Deze 'bug' wordt opgelost in de nieuwe versie.

Davy Jansen

Davy Jansen

02/02/2010 23:31:00
Quote Anchor link
Inderdaad. Je cookie wordt maar op 1 pc / computer opgeslagen. Log je (tijdelijk) in op een andere computer, dan is de oude cookie op de andere computer niet meer geldig. Waar door je dus (indien je weer op de eerste computer werkt) daar de melding krijgt, en dus weer opnieuw dient in te loggen.

Zal ook wel worden opgelost in de nieuwe versie.. we zullen zien :)

Peter

peter

02/02/2010 23:37:00
Quote Anchor link
Ik ben niet weg geweest achter mijn pc behalve voor de dagelijkse behoeftes en kreeg ook deze melding net.

Heeft iemand mijn account gebruikt of zo. :P

02/02/2010 23:41:00
Quote Anchor link
peter schreef op 02.02.2010 23:37:
Ik ben niet weg geweest achter mijn pc behalve voor de dagelijkse behoeftes en kreeg ook deze melding net.

Heeft iemand mijn account gebruikt of zo. :P

Normaal gesproken hoor je die error niet te krijgen.
Inderdaad krijg je hem ook als er misbruik is geweest van je account...
Ik heb de melding ook gehad.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

02/02/2010 23:43:00
Quote Anchor link
Ik ook.

Vdleije .

vdleije .

03/02/2010 00:48:00
Quote Anchor link
m2 ^^ Maar boeie. :P

Richard van Velzen

Richard van Velzen

03/02/2010 02:04:00
Quote Anchor link
Ik krijg die foutmelding zo vaak, gezien ik geregeld op andere netwerken zit met mijn vertrouwde laptop waardoor m'n cookie iedere keer zogenaamd corrupt is. :')

Dat wil ik niet weten, gewoon uitgelogd zijn!

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

04/02/2010 00:42:00
Quote Anchor link
Jeetje, en wie van jullie hebben ook ontdekt dat mijn huidige Santhe avatar ook nog eens horizontaal gedraaid is. lol :D

J C

J C

04/02/2010 00:51:00
Quote Anchor link
Hij ziet er hier goed uit (beetje korrelig maar toch)

Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

04/02/2010 18:32:00
Quote Anchor link

�
Geen idee hoe dat komt, m'n avatar is ook ineens verdwenen maarja -.-

---- ----

---- ----

04/02/2010 18:49:00
Quote Anchor link
Paradox� schreef op 04.02.2010 18:32:

�
Geen idee hoe dat komt, m'n avatar is ook ineens verdwenen maarja -.-

Komt denk ik door dat TM tekentje ...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.