phphulp website is erg traag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 12:13:00
Quote Anchor link
hallo heb een vraag

ik loop over elke website zo heen alleen hier gaat het super traag

zodra ik een pagina wil openen duurt het gewoon 5min voor hij open is

is dat normaal hier? volgens mijn niet...

over al op elk andere website gaat gewoon snel


edit: vaag nu loopt ie wel ineens
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:18:37
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/01/2009 12:16:00
Quote Anchor link
5 minuten LOOL
heb je een virus ofzo?
ik heb nu een snelheid van 15 kb/s en duurt 5/6 seconden om te laden.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

13/01/2009 12:17:00
Quote Anchor link
Ik heb hier nergens last van, en hij cached bij mij ook niks dus het is niet zo dat het uit de cache wordt gehaald.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 12:20:00
Quote Anchor link
nee want nu loopt ie weer vet traag

en als ik een virus heb Peter dan loopt elke website traag als het zo was..

dan moet ie niet op 1 website wel ze werk doen en op de andere niet

een virus werkt dan altijd op elke website als het echt een virus was
dan zou altijd me internet/website vertraagt moeten worden

dus dit lijkt me niet de rede waarom hij zo traag is
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

13/01/2009 12:20:00
Quote Anchor link
De layout is bij mij vrij snel zichtbaar, maar voordat het menu en de topics zijn geopend, duurt ook vrij lang, maar dat komt omdat bas eerst geld wil verdienen, voordat hij jou wat laat zien.

Kijk maar eens tijdens het laden links onderin, en wat er dan allemaal wel niet geladen word.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 12:23:00
Quote Anchor link
dan nog nico

mijn eigen website is ook vet groot
en daar word ook heel erg veel geladen maar daar heb ik nergens last van

+ dat ik daar een online RGB game op heb staan waar gemiddelt 20 man op speelt en dus gewoon snel draaid,

dus denk niet dat het aan mijn ligt nico
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/01/2009 12:28:00
Quote Anchor link
nico schreef op 13.01.2009 12:20:
De layout is bij mij vrij snel zichtbaar, maar voordat het menu en de topics zijn geopend, duurt ook vrij lang, maar dat komt omdat bas eerst geld wil verdienen, voordat hij jou wat laat zien.

Kijk maar eens tijdens het laden links onderin, en wat er dan allemaal wel niet geladen word.

ow dat heb ik ook,
je ziet eerst layout
dan duurt het effe zie je de content
en als laatst de menu
maar het duurt echt geen 5 minuten lang
LOL "bas wilt geld verdiene" XD
 
Midas

Midas

13/01/2009 12:29:00
Quote Anchor link
Nergens last van. Ik denk niet dat het zin heeft om hier een topic over te openen, want daar gaat het heus niet sneller van. :-)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

13/01/2009 12:30:00
Quote Anchor link
@MaDHouSe (offtopic)

Wat is een RGB game? RGB is iets met kleuren...
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 12:30:00
Quote Anchor link
nou als ik geld wil verdiene met dit kan je toch een page in de achtergrond zetten

zo dat je dit gezeik niet heb het kan erg lastig zijn als een website vertraagt word om deze rede

dan zou ik gewon een ifframe gebruiken zo dat de website zelf niet vertraagt word door die dingen

misschien zit ik er naast maar het gaat heel soms snel maar vaker langzaam dan snel


edit: Mijn website
zal je zien dat deze gewoon snel laad




ja sorry Robert_Deiman
het is een online mafia game verkeerd gezegt sorry :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

13/01/2009 12:43:00
Quote Anchor link
dit zie ik allemaal al voorbij komen

//
openx.websocial
googleads.g.doubleclick.net
pagead2.googlesyndication.com
google.com
mtrack.nlm1.nedstatbasic.net
google-analystics (ofzo)

En volgens mij heeft de site echt geen moeite met het uitlezen van de database, of het gebruiken van de php bestanden,
Hij heeft pure moeite met het ophalen van al die externe zooi.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 12:47:00
Quote Anchor link
daarom is het ook makkelijk om het in een ifframe te zetten of zo

dat de website zelf gewoon opent en als de ifframe wat langer er over doet heb je er geen last van

het misschien een idee maar dit zal wel helpen om het vertragen te verminderen

kan er naast zitten maar ik doe het wel en werkt echt goed zo ook al is me ifframe pagina soms wat traag maar mijn website loopt gewoon normaal
zonder vertragingen
ja ok het forum en gastenboek dan, maar dat is omdat er zo veel data info naar voren moet komen dan kan het wel is iets trager gaan
maar hier is het soms echt om te huilen zo langzaam gaat het
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

13/01/2009 13:03:00
Quote Anchor link
Ook al protesteert iedereen dat externe troep gaat never nooit weg hoor..
dus neem geen moeite :P
 
Rens nvt

Rens nvt

13/01/2009 13:07:00
Quote Anchor link
't Is ook ontzettende onzin dat die externe troep de boel vertraagd. Lijkt me meer een persoonlijke afkeer na slechte research.

Als je kijkt in firebug zie je bij de eerste load (zonder cache) dat er 154KB wordt opgehaald, waarbij 2/3 van de laadtijd zo'n beetje externe pagina's zijn. Open je dezelfde pagina nog een keer, dan zie je dat er nog maar 9 requests over zijn, in totaal 91 KB, en bijna 100% van de laadtijd gaat naar bestanden van phphulp.nl zelf.

Het is veel waarschijnlijker dat wisselende performance te maken heeft met een brakke database / hosting dan met een paar externe javascriptjes die in je browsercache uitkomen...
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

13/01/2009 13:09:00
Quote Anchor link
toch leuk, dat ik onderin die balk alleen het woord phphulp.nl nooit kan lezen, en de rest wel. Maar als ik een keer traag internet heb, dan zie ik wel dat phphulp.nl voorbij komt, maar ook vrij rap weer weg is.

Maar voor de rest heb ik hier toch geen verstand van, en k vind het allemaal wel best zo.
Zoeken jullie t maar lekker uit. =þ
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 13:12:00
Quote Anchor link
Je kan wel de vertragingen er mee minderen Peter

ik neem aan dat elke webmaster weet als een website te traag word dat mensen het gelijk uit zetten omdat het niet snel genoeg werkt

neem PHPfreaks bijv die hebben dit niet en die hebben toch echt wel een grote website maar geen vertragingen er in en die hebben ok externe reclame dingen maar vertragingen nee hoor loop prima elke pagina gaat gelijk open zonder vertragingen er in

ik heb het echt alleen hier dat de website zo traag is

ik snap niet warom het vaak zo traag moet gaan
vind het wel jammer eerlijk gezet, omdat deze website toch wel veel info geeft over php dingen



en over die dingen Peter het hoeft ook niet weg maar je kan wel kijken of je de vertragingen kan verminderen dat zou wel fijn zijn
 
B a s
Beheerder

B a s

13/01/2009 14:11:00
Quote Anchor link
Ik zal zo de advertenties in iframes zetten! Kijken of dat je probleem oplost MaDHouSe.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/01/2009 14:25:00
Quote Anchor link
madhouse, check voor de gein eens hoe een tracert naar phphulp.nl loopt.
 
Robert  dat ben ik

Robert dat ben ik

13/01/2009 14:44:00
Quote Anchor link
het is gewoon raar de enne keer loopt ie wel normaal snel en goed en vaak loopt het gewoon echt traag

ik maak echt geen grapjes mensen echt niet..

ik ga geen onzin uitkramen of zo
ik vind dit namelijk een goeie website kwa info en ben er ook blij mee dat ie er is

maar ik vroeg me af of het nou aan mijn ligt of niet

aangezien elk andere website gewoon echt snel opent

ik draai hier op een 10mb verbinding dus je zou zeggen dat ie gewoon super snel open moet gaan ongeacht of er reclame bij zit ja of nee.

ik hoop dat het via de ifframe het oplost bas dat zou echt fijn zijn dat ie weer soepel loopt, aangezien ik nogal vaak hier kijk om mijn probleem op te lossen

ik leer heel veel hiero en ik vind dat ook echt toppie


Quote:
Arjan Kapteijn:madhouse, check voor de gein eens hoe een tracert naar phphulp.nl loopt.

dan nog hoe het loopt Arjan Kapteijn dat beteken dat als je dit heb het bij elke website het zo is?

terwijl ik er nooit last mee gehad heb hier
toen ik hier voor het eerst kwam liep de website echt vet snel wat ik ook deed
al klikte ik 10x op een link hij opende gelijk zonder problemen.



Quote:
Bas:Ik zal zo de advertenties in iframes zetten! Kijken of dat je probleem oplost MaDHouSe.

als je het ff wilt aangeven waneer je het heb gedaan dan kan ik het ff kijken of het nu dan wel werkt
tof dat je snel reageerd bas dat waardeer ik echt!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert dat ben ik
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

13/01/2009 15:04:00
Quote Anchor link
Jij denkt dat iedere website op deze planeet op dezelfde server staat? En loopt via dezelfde backbone? Ik vraag het je om een keer te proberen omdat het vaak genoeg voorkomt dat zich ergens een knoop vormt... Mocht het niet zo zijn dan kunnen wij het in ieder geval uitsluiten, maar het is wel raar dat het probleem alleen bij jou is niet? Maargoed, doe je het niet...
 
Rens nvt

Rens nvt

13/01/2009 15:17:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 13.01.2009 15:04:
Jij denkt dat iedere website op deze planeet op dezelfde server staat? En loopt via dezelfde backbone? Ik vraag het je om een keer te proberen omdat het vaak genoeg voorkomt dat zich ergens een knoop vormt... Mocht het niet zo zijn dan kunnen wij het in ieder geval uitsluiten, maar het is wel raar dat het probleem alleen bij jou is niet? Maargoed, doe je het niet...

Alleen bij madhouse? De 5 minuten haal ik hier zeker niet, maar phphulp heeft echt wel last van wisselende snelheid naar mijn idee.
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.