php.ini configureren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end ontwikkelaar

Functie Het huidige team bestaat uit momenteel uit 5 back end developers verdeeld van senior tot junior. Omdat de gehele front end van applicaties anders gaan insteken zijn ze op zoek naar een ervaren Front end developer die hen kan helpen de juiste keuzes te maken. Je krijgt veel vrijheid om te bepalen hoe je dit wilt ontwikkelen en vrijheid in welke techniek je hiervoor wilt gebruiken. Je zult je dus bezighouden met architectuur, documentatie en natuurlijk ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten binnen de verschillende applicaties. natuurlijk heb jij ook mogelijkheden om te sparren binnen het team, maar ze gaan uit

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaar - Het schoolsysteem verbeteren!

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een prettige en kleinschalige organisatie waar hard gewerkt wordt om het onderwijs te verbeteren. Daarom werken ze aan complexe om administratieve, financiële en facilitaire processen te versnellen en te verbeteren. Dit doen ze vanuit een platte organisatie voor klanten die door geheel Nederland verspreid zitten, hier horen vanzelfsprekend een aantal aansprekende HBO scholen en universiteiten toe. Functieomschrijving Je komt terecht in een organisatie waar op dit moment 2 scrumteams werken. Jij zal als .Net developer binnen 1 van deze scrumteams functioneren, iedereen binnen dit team heeft zijn/haar eigen expertise waardoor er met verschillende invalshoeken aan een

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Software Developer Java

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

23/08/2004 21:39:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik moet in php.ini de register_globals op On zetter. Dit heb ik gedaan in phpdev\php\sapi\install. daar vind ik de php.ini. Ik vond nog 4 andere met de optie zoeken in windows maar na alles op On te zetten staat het volgens het systeem toch op Off. Is iemand hier wel eens mee bezig geweest? Moet toch haast wel?

Hulp wordt erg gewaardeerd!!

Groet, Jeroen
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 09:42:16
 
Mitch X

Mitch X

23/08/2004 21:46:00
Quote Anchor link
Heb je ze allemaal op on gezet?
Mocht het toch niet werken, kun je het ook via een .htaccess bestandje doen :
php_flag register_globals on
Bron: http://nl.php.net/manual/en/ini.sect.data-handling.php#ini.register-globals
 

23/08/2004 23:15:00
Quote Anchor link
Hoi Mitch,

DEFINE('REGISTER_GLOBALS','On'); in phpdev.convig bestand blijkt er ook nog te zijn. In dezelfde map als php.ini Dit blijkt wel te werken!

Hartstikke bedankt voor je snelle info!

Groet, Jeroen
 
Rick

Rick

24/08/2004 04:49:00
Quote Anchor link
eventjes voor de volgende met dit probleem, phpdev plaatst een lading php.ini bestandjes, gewoon eventjes zoeken naar php*.ini en dan kijken welke het goede bestand is
 

24/08/2004 20:13:00
Quote Anchor link
Hi guys,
Ik vind het stom dat dit basis dingetje mij niet lukt. Weten jullie misschien wat? Let op: dit is een formulier wat tevens de afhandeling in orde maakt. Omdat jullie denk ik al vrij lang bezig zijn met php kunnen jullie mij dit misschien uitleggen.

<html>
<head>
<title>Mailformulier</title>
</head>
<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

function valid_mail ($str) {
 return  (ereg ('(^[0-9a-zA-Z_\.-]{1,}@([0-9a-zA-Z_\-]{1,}\.)+[0-9a-zA-Z_\-]{2,}$)', $str));
}
function
valid_name ($str) {
 return  (ereg ('^[A-Za-z. -]+$', $str));
}


$naam = ucfirst($naam);

if ($verzendbutton != "verzenden" || !valid_name($naam) || !valid_mail($mailadres) || !$reactie) { // dus als het formulier leeg is of een van de waarden niet is ingevuld
?>

<form action="mailform4.php" method="post">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_name($naam)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw naam correct in!</font><br>";
}

?>

Naam: <input type="text" name="naam" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $naam ?>
"><br>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_mail($mailadres)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw mailadres correct in!</font><br>";
}

?>

E-mail: <input type="text" name="mailadres" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $mailadres ?>
"><br>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !$reactie) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw reactie in!</font><br>";
}

?>

Uw reactie: <textarea cols="30" rows="4" name="reactie">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $reactie ?>
</textarea>
<input type="submit" value="verzenden" name="verzendbutton">
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
} else { // in alle andere gevallen (dus formulier verzonden)
    $boodschap = "Naam: ".$naam."\nCommentaar: ".$reactie;
    mail($mailadres, "Uw reactie van de website", $boodschap);
    echo "Bedankt ".$naam.", fijn dat je mee wilde doen!";
}

?>

</body>
</html>
Maar na verzending krijg ik dit:


Warning: Failed to Receive in c:\phpdev\www\hoofdstuk.formulieren\mailform4.php on line 43
Bedankt Jeroen, fijn dat je mee wilde doen!

De onderste regel is eigenlijk wat ik zou moeten ontvangen. Weten jullie wat ik hier fout doe??

Groet, Jeroen
 

24/08/2004 23:37:00
Quote Anchor link
Als ik in php info kijk zie ik bij SMTP staan:
mail.mydomain.com smtp.tiscali.nl

Ik heb alles bij php.ini insteld op smtp.tiscali.nl dus zou dit er mee te maken kunnen hebben?

groet, Jeroen
 
B a s
Beheerder

B a s

25/08/2004 08:58:00
Quote Anchor link
ik zou daar dit van maken:

smtp.tiscali.nl

Vroeg je dit ook al niet in een ander topic?! :)
 

25/08/2004 12:30:00
Quote Anchor link
Quote:
ik zou daar dit van maken:

smtp.tiscali.nl

Vroeg je dit ook al niet in een ander topic?! :)


Ja inderdaad, ik kom niet uit die foutmeldingen. Ik kan de instellingen die je in php info ziet toch alleen veranderen in php.ini? Ik heb alle ini's al nagelopen en daar staat netjes smtp.tiscali.nl wat nu?

Groet, Jeroen
 

25/08/2004 13:32:00
Quote Anchor link
M.b.v. phpinfo(); kun je kijken welke php.ini PHP gebruikt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.