pinterest board id verkrijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan West

Johan West

13/10/2014 14:36:40
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een compleet script waarmee ik van de boards die ik heb aangemaakt op pinterest de board id kan verkrijgen. Ik heb de volgende code

doGetBoardsFromPinterest()

via het web verkregen maar weet niet hoe deze toe te passen in een script. Om een beetje een indruk te geven van waar ik zit als scripter is: ik heb WAMP geinstalleerd. Ik heb bepaalde kleine php-scriptjes kunnen draaien.
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 08:06:18
 
Henk de Vriep

Henk de Vriep

13/10/2014 16:56:43
Quote Anchor link
Heb je "doGetBoardsFromPinterest()" gedefineerd?

Je kunt niet out-of-the-blue een functie aanroepen zonder dat die ergens is gefineerd.
 
Johan West

Johan West

14/10/2014 00:19:41
Quote Anchor link
Ik weet eigenlijk te weinig van php om zelf een script te maken. Het lukt me wel om te copy pasten en dingen aan te passen, maar echt een script maken dat is andere koek.

Ik wil php beter onder controle hebben. Hoe kan ik het beste begrijpen wat de verschillende opdrachten en de syntaxis hiervan zijn? Is daar een uitgebreide tut van of een goed boek?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.