Plaatjes oproepen vanuit beveiligde dir.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »
Robin B

Robin B

12/04/2011 20:02:11
Quote Anchor link
Is het mogelijk dat ik via een php uitleesscript plaatjes kan laten weergeven die ik heb geplaatst in een dir wie ik beveiligd heb met .htaccess.

Robin
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 06:03:54
 

12/04/2011 22:32:16
Quote Anchor link
Misschien dat er iets mogelijk is via PHP GD lib? Er was een functie om een bestaande afbeelding te verkrijgen via PHP, volgens mij kan dit ook zelfs al heb je het beveiligd met .htaccess. http://www.php.net/manual/en/function.imagecreatefrompng.php en http://php.net/manual/en/book.image.php.
 
Arjan -

Arjan -

12/04/2011 22:38:41
Quote Anchor link
GD lib is hier niet voor bedoeld Dillen!

Kijk eens naar headers, readfile, file_get_contents, etc. Hiermee moet je al een aardig eind komen.
 
Write Down

Write Down

12/04/2011 22:39:32
Quote Anchor link
@Dillen
Ik zie niet in waarom je hier GD libary voor nodig heb.

Wat je met htaccess doet, is rechten geven. Maar hoe precies heb je beveiligd? Is dat op IP? Of gebruikersnaam/password / ???
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/04/2011 22:58:09
Quote Anchor link
Dat maakt toch niet uit?

.htaccess is een onderdeel van de webserver. Die serveert de pagina aan de bezoeker.
Als je vanuit een PHP-bestand een bestand wilt openen gaat dit niet via de webserver maar via een stream van PHP naar het file-system toe.
De webserver heeft er geen zak mee te maken... ;-)

Met de genoemde functies van Arjan kan je al precies doen wat je wilt.
 
Write Down

Write Down

12/04/2011 23:06:16
Quote Anchor link
@Aar

Inderdaad, ik vergis me even met andere rechten. (chmod)
 

12/04/2011 23:08:54
Quote Anchor link
Write Down op 12/04/2011 23:06:16:
@Aar

Inderdaad, ik vergis me even met andere rechten. (chmod)


Kun je via CHMOD ook een Ip-adres blokkeren? Dat wist ik namelijk niet.
 

12/04/2011 23:14:55
Quote Anchor link
Dillen Meijboom op 12/04/2011 23:08:54:
Write Down op 12/04/2011 23:06:16:
@Aar

Inderdaad, ik vergis me even met andere rechten. (chmod)


Kun je via CHMOD ook een Ip-adres blokkeren? Dat wist ik namelijk niet.


Het punt is nu dat er hier gebruik wordt gemaakt van een .htaccess. Dus de server zegt dat de bestanden niet benaderd mogen worden. Voor de gebruiker op de server zelf hoeft het niks uit te maken, dat kan aan de chmod liggen hoe die ingesteld staat.
Daarom kan een bestand waarschijnlijk gewoon benaderd worden met php, als de chmod (en chown) zo ingesteld staat dat php erbij kan. Met een .htaccess bestand kan er dan nog voor gezorgt worden dat de buitenwereld er niet bij kan.
 

12/04/2011 23:16:10
Quote Anchor link
Karl Karl op 12/04/2011 23:14:55:
Dillen Meijboom op 12/04/2011 23:08:54:
Write Down op 12/04/2011 23:06:16:
@Aar

Inderdaad, ik vergis me even met andere rechten. (chmod)


Kun je via CHMOD ook een Ip-adres blokkeren? Dat wist ik namelijk niet.


Het punt is nu dat er hier gebruik wordt gemaakt van een .htaccess. Dus de server zegt dat de bestanden niet benaderd mogen worden. Voor de gebruiker op de server zelf hoeft het niks uit te maken, dat kan aan de chmod liggen hoe die ingesteld staat.
Daarom kan een bestand waarschijnlijk gewoon benaderd worden met php, als de chmod (en chown) zo ingesteld staat dat php erbij kan. Met een .htaccess bestand kan er dan nog voor gezorgt worden dat de buitenwereld er niet bij kan.


Oke, weer wat geleerd! ^^
 
Write Down

Write Down

12/04/2011 23:27:58
Quote Anchor link
Chmod is vrij simpel, het geeft bepaalde rechten aan bepaalde groepen (of een gebruiker). Bijvoorbeeld "iedereen", "server", ... Als jij dus zegt dat "iedereen" niets mag, dan 'ban' je iedereen. Je kan ook op gebruiker gaan werken, die specifieke eigenschappen heeft, maar dan zit je al echt meer bezig met serverbeheer.

htaccess heeft vele mogelijkheden, een daarvan is inderdaad op basis van IP iemand weren.
 
Robin B

Robin B

13/04/2011 08:00:45
Quote Anchor link
Alvast bedankt voor de hulp die ik nu al heb gekregen,
Ik zal het iets fijner uit leggen.

Ik heb een beveiligde map met foto's die je alleen mag zien wanneer je ingelogd bent.
Die map heb ik beveiligd met een basic auth .htaccess bestand. maar wanneer ik deze uitlees (wanneer ik ingelogd ben) met een readdir() script (die ik op internet heb gevonden). vraagt de server nog steeds om de inloggegegevens van de server.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.