Please wait screen oid

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ton

Ton

18/05/2006 12:46:00
Quote Anchor link
Goedemorgen allemaal,

Ik ben op zoek naar een please wait optie.

Het gaat hierbij om het verzenden van een bevestiging van invoer via mail. Soms duurt het nl wel ca 10 seconden voordat de mail verzonden wordt en gebruikers gaan dan al naar de volgende pagina waardoor er niets verzonden wordt..

De bedoeling is dus dat dit blijft staan totdat de mail verzonden is.

Ton
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 00:22:23
 
Bert Sinnema

Bert Sinnema

18/05/2006 12:55:00
Quote Anchor link
Dit kun je eventueel met javascript doen.. Je zoekt om een preload scriptje die de bevestigingspagina preload:D
 
Ton

Ton

18/05/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Ben vanaf dat ik dit zag op zoek geweest, helaas heb niet kunnen vinden hoe ik dit moet implementeren. Het probleem is namelijk dat ik geen bevestigings pagina gebruik maar de FORM uitvoer in dezelfde pagina doe.

zodra bv een gebruiker op de submit klikt wordt de volgende interne script uitgevoerd en bij de mail duurt het soms even. dit gedeelte staat ook niet in de html body maar in de header :

dus tijden de uitvoer van deze code wil ik iets laten zien liefst bewegend dat de gebruiker laat weten dat zijn request bewerkt wordt.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
else
{
ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);
$query="insert into ritten
(ritID,Datum,Start,Eind,Klant,Notitie,uname) values ('".$ritID."','".$Datum."','".$Start."','".$Eind."','".$Klant."','".$Notitie."','".$username."')";
mysql_query($query) OR die(mysql_error());  
$message = "For today entries please send an email or use phone !!!";


$username = $_COOKIE['USERNAME'];
    
    $connection = mysql_connect($db,$S,$P);
    $SelectedDB = mysql_select_db(secure);
    $listusers = mysql_query("SELECT * from authuser where uname='$username'");
    $getrow = mysql_fetch_array($listusers);
    $sendemail = $getrow['email'];
require_once("activeMailLib.php");
$to=array("$sendemail","[email protected]","[email protected]");//set valid E-mails
$email = new activeMailLib("html");
$email->From("[email protected]");//set a valid E-mail
$email->To($to);
$email->Subject("New Taxi Order");
$email->Message("You have submitted a new reservation to the Taxi 285 Service Center.
<br> The details : <br> Date/Time : $Datum <br>Start : $Start <br>End : $Eind<br>Client : $Klant<br>Remark: $Notitie <br> <br> For last minute amendments contact us directly !!
");
$email->Send();
}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ton
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.