pm systeem PHPMYLOGON

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Henktrol

henktrol

07/10/2008 18:38:00
Quote Anchor link
ik heb gelezen dat een gebruiker een pm systeem bij het PHPMYLOGON heeft bijgebouwd. ik hoop dat hij niet de enigste is ;)

wie heeft nog zo'n script en wil hem posten?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:46:11
 

07/10/2008 19:34:00
Quote Anchor link
Ik zou PHPMyLogon eigenlijk niet gebruiken. Zoals de maker zelf ook al aangeeft, is het systeem gewoon niet veilig.
 
Henktrol

henktrol

08/10/2008 20:22:00
Quote Anchor link
ik gebruik het alleen als het nodig is :) heb al een paar andere gevonden met pm :d

maar ik krijg dit of volgend jaar php op school. een klein begin, ik heb er nooit zin in om beginnen om php te leren. maar dan kan ik het misschien ook zelf :)
 
--

--

08/10/2008 20:30:00
Quote Anchor link
Als je er geen zin in hebt, moet je ook niet zeuren.. Je kan het best zelf als je maar de wil om te leren hebt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.