PNG IE probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Justin S

Justin S

26/11/2009 13:02:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

De PNG transparante files worden niet goed weergegeven en die pngfix helpt ook niet.
Weten jullie hoe het komt? Het lijkt wel of de divs in een gradient lopen :-s..

Note: Menu klopt inderdaad niet in IE7, moet ik nog fixen..


De site:
http://www.visual-masters.nl/test/

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 11:25:41
 
- -

- -

26/11/2009 13:59:00
Quote Anchor link
Heej,

IE heeft problemen met png, je hebt er hacks voor maar die maken het wel langzaam ( als je er 1 of 2 hebt maakt het niet heel veel uit je zult het wel merken )

Kan je geen gifjes gebruike? :p
 
Justin S

Justin S

26/11/2009 14:07:00
Quote Anchor link
Het zijn doorzichtige vlakken, althans, dat moeten ze zijn. Ik heb er in het verleden nooit problemen mee gehad.

Edit: Probleem heeft zichzelf kennelijk zelf opgelost. Ik heb wat aan m'n css veranderd en het is zonder dat ik erop lette ineens verholpen....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Justin S
 
Justin S

Justin S

28/11/2009 13:04:00
Quote Anchor link
Het probleem doet zich wederom voor in zowel IE7 als IE8 alleen dan op deze site.

Kan iemand mij de oorzaak van het probleem aangeven? Ik kan namelijk niks foutiefs ontdekken in de CSS :S!
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

28/11/2009 13:28:00
Quote Anchor link
Opslaan als PNG-24 en niet PNG-8 en dan de PNG fix van twinhelix gebruiken..
 
Justin S

Justin S

28/11/2009 13:39:00
Quote Anchor link
De bitsdiepte is al 32. En de png fix heeft geen effect.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.