Postcount??
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Als er iemand het voorbeeld is dat postcount niets met je intelligentie te maken heeft, ben ik het wel LOL.
@ Jan,
Het vervelende is nou net,,
Mensen die zeggen dat ze niet intelligent zijn,
zijn over het algemeen weer de slimmere mensen.
(Daarom noem ik mezelf ook graag heel erg slim.)
Maar ik denk dat SanThe de meeste zelfde posts heb.
Als ik dat in me mailbox zou vinden, zou ik je aanklagen voor spam!!
nico schreef op 01.07.2008 18:51:
Een anti bump oplossing, dat je alleen kan posten als de laatste post niet van jou is, of als de laatste post langer als 24 uur geleden is.
Ja, en dan moet je ook nog inbouwen dat iemand niet twee accounts kan aanmaken hier, anders logt ie gewoon even op zijn andere account in. Volgens mij zitten er meer haken en ogen aan dan je zou denken.
En @ bumpen: Je kunt ook gewoon automatisch (via de scripting dus) twee posts samenvoegen als iemand een bump maakt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
Hoe een mod verder aangeeft dat je niet mag bumpen mag elke mod zelf regelen vind ik. Ik pas meestal de originele post aan.
(En @Jan; Op je Koehoorn IT-site geef je niets over PHP aan ;) )
Die Koehoorn IT site gaat er binnenkort uit. In de zomervakantie komt dat allemaal op jankoehoorn.nl te staan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe
maar het is wel zo dat mensen met 3 posts lager worden gezien dan eentje van 1000 oid. En dat is misschien wel jammer.
maar goed, phphulp kan verbeterd worden. Laten we er wat aan doen met nieuwe site?
nico schreef op 01.07.2008 18:51:
Een anti bump oplossing, dat je
@ Jan,
@ Jan,
Filosofisch hoor, slim genoeg om te bedenken dat als je zegt dat je dom bent je juist slim zou zijn; maar dan zeg je slim te zijn, omdat je denkt dat je dom bent?!
Slim xD
Als je slim genoeg bent om van jezelf te zeggen dat je dom bent, dan ben je zo slim, dat je weet dat je nog meer kan.
Nico is niet slim, maar wijs :D
SanThe schreef op 01.07.2008 15:05:
Posten in hetzelfde topic na een eigen post geheel onmogelijk maken. Dan ben je van het hele gezeur af.
Edit: Binnen 24 uur dan wel.
Edit: Binnen 24 uur dan wel.
Dan heb jij toch geen werk meer..
Jan Koehoorn schreef op 01.07.2008 19:07:
Postcount zegt niet alles, maar wel iets. Als iemand over de 10.000 zit, weet je dat ze al een tijdje meedraaien. Dan zullen ze intussen ook wel iets van PHP weten.
Hoe een mod verder aangeeft dat je niet mag bumpen mag elke mod zelf regelen vind ik. Ik pas meestal de originele post aan.
Van wes weet ik eigenlijk nog steeds niet wat hij hier doet, ik heb van hem nog nooit een nuttig antwoord gehad volgens mij. Hij is de PHP Hulp mascotte.
Wes heeft altijd hele nuttige opmerkingen over criminals
Verdomme, daar heb je me.
,,,
,,,
Je stelt te moeilijke vragen, dat snapt hij niet =P
Maar nu even zonder te dollen,,
Wes is opzich, best wel een beetje een aardige jonge, hij is alleen net ff wat anders als de rest =P
Volgens mij is Wes wel iets meer al 'wat anders dan de rest'
Wes is wel cool :)
Inderdaad de vragen zijn te moeilijk hier.
Kijk nu naar mij heb zo'n 1000+ post's en weet nog steeds niet zoveel van php en waarom niet gewoon weg omdat het met niet zo interesseerd :)
Mvg