Pretpark

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »
Maurice

maurice

24/07/2009 19:04:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik wil graag een soort van online pretpark maken (HEEL SIMPEL!) je logt in. dat lukt nog wel maar dan wil ik een soort van overzicht van attracties waar onderstaat of ze open of dicht zijn.... Maar nu is mijn vraag... hoe zorg ik er voor als een Administrator op een knop drukt in het paneel voor de admins dat de attractie ook Echt gesloten woord in het overzicht en je NIET op de attractie kan klikken..... nu had ik nog een vraag.. hoe zorg ik er voor als een admin op een knop drukt dat hij (of zij) dan een bericht kan in typen en dat iedereen in dat park een melding krijgt voor de rest lukt het mij wel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maurice

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:39:31

Zero XT

Zero XT

24/07/2009 19:08:00
Quote Anchor link
Je kan gebruik maken van een database waarin alle attracties opgeslagen staan inclusief of die geopend is of gesloten.

De kan je dan dmv php laten wijzigen

Maurice

maurice

24/07/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Ja.. dat snap ik! maar ik ben niet perfect goed hoe ga ik dat wijzigen (bedankt voor snelle reactie :) )

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/07/2009 19:36:00
Quote Anchor link
Misschien handig om een MySQL tuto door te lezen over hoe INSERT en UPDATE werken?

het komt neer op zoiets:

UPDATE attracties SET status='open' WHERE attractienaam = 'Python'
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Maurice

maurice

24/07/2009 19:43:00
Quote Anchor link
Oke! Bedankt kan nog iemand helpen met alert?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door maurice

Erik Rijk

Erik Rijk

24/07/2009 20:02:00
Quote Anchor link
alert('Ik ben een alert :) ');

Maurice,

Je wilt een online game maken, maar eigenlijk weet je nog niet precies hoe een update query werkt..
Lijkt me dit een beetje te hoog gegrepen voor je.

Roeltje M

Roeltje M

24/07/2009 20:13:00
Quote Anchor link
en bovendien KAN het zijn dat je site niet goed in elkaar zit

Zero XT

Zero XT

24/07/2009 20:17:00
Quote Anchor link
Gewoon eerst even een paar tutorials lezen over SQL en PHP

Maurice

maurice

24/07/2009 20:40:00
Quote Anchor link
Ehhhm -alert('Ik ben een alert :) ');- ik wil juist dat ze een bericht intypen

Andytjuh Bruggeman

andytjuh Bruggeman

24/07/2009 21:21:00
Quote Anchor link
Je kan het ook zo doen bijvoorbeeld.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
$dbres
= mysql_query("SELECT * FROM attracties WHERE name='Python'");
$attractie = mysql_fetch_object($dbres);

if($attractie->status == 'open') { echo"Attractie is open"; }
elseif($attractie->status == 'dicht') { echo"Attractie is gesloten"; }
?>

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/07/2009 21:23:00
Quote Anchor link
Andy, gebruik liever mysql_fetch_assoc() i.p.v. dat trage fetch_object().

Maurice

maurice

24/07/2009 22:09:00
Quote Anchor link
danku!!!!

Matthias R

Matthias R

24/07/2009 22:11:00
Quote Anchor link
Deze game wil ik wel spelen :)
Gaat het een html/css gemaakte game zijn??

Roel -

Roel -

24/07/2009 22:13:00
Quote Anchor link
Ik heb ook zo'n economisch spel...

@Aar; is assoc sneller dan object...? Dan heb ik heel wat aan te passen...

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/07/2009 22:14:00
Quote Anchor link
ja, dat is aanzienlijk sneller.
Objecten werken trager in PHP dan array's.

Matthias R

Matthias R

24/07/2009 22:15:00
Quote Anchor link
lol ik heb hier over een post gedaan,
want er moet wel een groter verschil zijn

Maurice

maurice

24/07/2009 22:16:00
Quote Anchor link
Jaja ik ben er druk mee bezig...

Roel -

Roel -

24/07/2009 22:16:00
Quote Anchor link
Een mysql_fetch_array() dan?

Noppes

Noppes

24/07/2009 22:40:00
Quote Anchor link
Nee _fetch_array komt er ook niet uit zoals _fetch_assoc eruit komt wat betreft performance, geheugen misbruik enz

Rik

Rik

25/07/2009 10:07:00
Quote Anchor link
Mysql_fetch_array is langzamer, aangezien die een numerieke én een assoc aray maakt

mysql_fetch array maakt dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$array[1], $array[2], $array[3]
&
$array['ik'], $array['ben'], $array['gek']

Waarbij assoc alleen de laatste aanmaakt.
Dus is assoc beter voor de performance ^^

Roel -

Roel -

28/07/2009 22:35:00
Quote Anchor link
Ik gebruik toch nooit _array :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.