Prevent page back

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Big-smoke

big-smoke

19/11/2006 18:03:00
Quote Anchor link
Hey ik zoek een scriptje om ervoor te zorgen dat je niet kan teruggaan naar de vorige pagina waar ja was, dit omdat m'n systeem dan helemaal niet werkt en de entries 2 keer in de db zet:s Ik weet totaal niet hoe ik dit kan voorkomen kan iemand me helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 19:43:01
 
- SanThe -

- SanThe -

19/11/2006 18:12:00
Quote Anchor link
Dan is je script niet in orde.
 
Rens nvt

Rens nvt

19/11/2006 18:41:00
Quote Anchor link
@big-smoke

je kunt de geschiedenis van een browser niet aanpassen... Iemand kan dus altijd een pagina teruggaan... Dus SanThe heeft inderdaad gelijk...

Misschien goed om voordat je de gegevens in de database plaatst te controleren of ze er al in staan???
 
- SanThe -

- SanThe -

19/11/2006 18:44:00
Quote Anchor link
Ik weet niet wat je in de database wilt zetten maar een tabel UNIQUE maken en er zal nooit twee keer hetzelfde in komen te staan.
 
Big-smoke

big-smoke

19/11/2006 18:54:00
Quote Anchor link
Bedankt maar nu ben ik erachter gekomen dat hij het niet 2 keer in de db zet maar 2 keer de mail stuurd. Ja hij zet in de db en verzend een mail.
EDIT: Hier wordt je tenminste direct geholpen, in tegen stelling tot andere php sites
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door big-smoke
 
Paul K

Paul K

19/11/2006 19:32:00
Quote Anchor link
das mooi dat je er zo over denkt...
maar wat jij wil is uberhaupt wel mogelijk :P
sla gwoon hetgeen wat je in de mail heb staan ook op in de db
en zorg dat je daarna als je bijv weer mailt dat hij eerst checkt of het bericht of titel hetzelfde zijn
zodat je het mailen kan exitte
 
Niek s

niek s

19/11/2006 19:53:00
Quote Anchor link
kan je geen sessie maken, en als je dan een mail verstuurd schrijft ie in een bepaalde sessie variabele dat je de mail hebt verzonden, en daarna checkt ie altijd op de sessie var, of die al geschreven is?
 
K i p

K i p

19/11/2006 20:02:00
Quote Anchor link
In verwerk.php haal je alle output weg, en zet je dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
header("location: bedankt.php");
?>


En in bedankt.php zet je een bedank berichtje ofzo. Als je speciale waardes van variabelen mee wilt geven doe je dat zo:


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
header("location: bedankt.php?naam=boris&bericht=spam");
?>


Als iemand dan refresht krijgt hij alleen nog een keer het bedank berichtje te zien ;-)
 
Big-smoke

big-smoke

19/11/2006 21:53:00
Quote Anchor link
ja het is me gelukt ik had dus in het ifje waar alles in de db werd gezet de mail niet ingezet khad die erbuiten gezet en drm ging het niet bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.