[preview] design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Joshua

Joshua

20/01/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Hallo beste mensen,

Ik heb een design in elkaar geknutseld en voordat ik overga tot slicen en coderen wilde ik graag weten van jullie (het kritische oog) wat jullie er van vinden.

Ik sta natuurlijk helemaal open voor kritiek! But be nice to me :p

Het is nu enkel een .jpegje en het doel was: simpel en kleurvol

www.joshuaboyd.nl

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 04:23:38

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

20/01/2008 22:55:00
Quote Anchor link
hmmm. misschien een mooie navigatie balk? ziet er wat overzichterlijker uit dan alleen gewoon wat tekst:P (vind ik dan persoonlijk dan e:P )

- SanThe -

- SanThe -

20/01/2008 23:10:00
Quote Anchor link
Teletubbies?

Bart van der veen

bart van der veen

20/01/2008 23:24:00
Quote Anchor link
het is altijd moeilijk om aan te geven wat er volgens mij niet aan klopt, dus in sommige gevallen maak ik een eigen "interpretatie".

Afbeelding

het basis idee heb ik niet veel veranderd ik heb het alleen wat zachter gemaakt, iets vriendelijker. zie maar wat je er aan hebt...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door bart van der veen

20/01/2008 23:27:00
Quote Anchor link
Je logo nodigt uit voor een interactief menu. Sterker nog dat verwacht ik hier bijna echter voor menu items schijn ik toch in een aparte balk te moeten klikken.
Ik mis een pagina kop en het content gedeelte is ook niet uigewerkt. Eigenlijk dus alleen een header die er opzich goed uitziet maar enigzins aan de grote kant is.

Joshua

Joshua

20/01/2008 23:30:00
Quote Anchor link
o mai gawd bart i think i fell in love. Ik zie helemaal waar dit heen moet. Ik ga gelijk jouw invloeden verwerken

Bart van der veen

bart van der veen

20/01/2008 23:40:00
Quote Anchor link
even afgezien van je beroerde engels (als ik er spelfouten uit ga halen is dat duidelijk een benchmark). Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je mijn werk nou letterlijk kopieert (als je dat zou kunnen), maar we wachten rustig af.

The Ultimate

The Ultimate

21/01/2008 00:10:00
Quote Anchor link
Hmm, de rondjes staan niet in het midden van het groen (met name de rode en paarse). Daarbij zijn de randen van de rondjes te scherp (het is niet echt rond).

Voor de rest wel aardig maar niet bijzonder. De foto ziet er trouwens nogal 'gemaakt' uit.

Hoop dat je er iets mee kunt.

Wellicht willen jullie/wil jij ook mijn site even beoordelen:
http://www.rechtenstudent.net/masta/masta.php

Joshua

Joshua

21/01/2008 00:17:00
Quote Anchor link
@ http://www.rechtenstudent.net/masta/masta.php

Erg mooi contrast dat zwart en geel ook erg scherp allemaal. Ben een tikkeltje jaloers ;)

Aaa Trump

aaa Trump

21/01/2008 08:03:00
Quote Anchor link
Vindt het wel wat hebben, alleen het content gedeelte moet nog een kleurtje. En ik zal die rondjes in je header in Flash (laten) maken, zodat ze mee bewegen met de rollover's van je menu. :D

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

21/01/2008 08:16:00
Quote Anchor link
Als header kan het wel, maar maak niet de fout dat je je navigatie met die ronde vormen gaat doen. Dat is een typisch voorbeeld van mystery meat navigation (zie webpagesthatsuck.com)

Niek Weevers

Niek Weevers

21/01/2008 09:14:00
Quote Anchor link
Ik vind dat ontwerp van Bart van der Veen niet echt veel beter dan dat jij hebt.
Hij zet het menu op de afbeelding. Ik zou hem eronder houden. Is mooier en duidelijker.

Ik vind het kleurige wel iets hebben, spreekt aan. Waarvoor zijn die bolletjes achter het menu?? Dat is me een beetje onduidelijk.

Er mist wel iets denk ik tussen de foto en je menu. Als je die oranje balken aan de zijkant weghaalt en deze onder de foto plaatst? Of iets dergelijks. Je moet een beetje proberen.

Wat ik van Bart wel goed vind is dat hij een 'top' heeft. Bij jou is dit open. Lijkt net of het niet af is.

Joshua

Joshua

21/01/2008 10:25:00
Quote Anchor link
Mijn vorderingen tot dusver

http://joshuaboyd.nl/joshuaboyd7.jpg

Niek Weevers

Niek Weevers

21/01/2008 14:42:00
Quote Anchor link
Ik vind dat witte verloop aan de zijkanten niet mooi. Steekt er veel te veel uit.
Welk lettertype gebruik je voor de tekst. Let er wel op dat het een lettertype moet zijn die door browsers wordt ondersteund, dus arial, verdana, tahoma oid

Joshua

Joshua

21/01/2008 15:35:00
Quote Anchor link
Niek, mijn lettertype is idd niet een door browsers ondersteunde font, dat veranderd natuurlijk ook wel wanneer ik hem ga coderen

The Ultimate

The Ultimate

21/01/2008 16:29:00
Quote Anchor link
Aaah, je hebt de rondjes netjes in het midden en niet meer zo scherp....!! Ziet er meteen veel en veel beter uit...!!

Mini-instructie:
zie rechtsboven de binnenkant van de groene lijn: die gaat van zacht ineens naar scherp (zie je het, bijna helemaal bovenaan).

Verder zou ik de lijnen misschien niet helemaal laten overvloeien naar het witte, maar misschien toch iets door laten schemeren.

Goede progressie! En bedankt voor jouw reactie op mijn ontwerp.

Joshua

Joshua

21/01/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Ik loop vast met het coderen. Dit is namelijk mijn eerste keer slicen en coden en dit is dus allemaal een groot avontuur voor mij.

Ik zal hieronder de code posten die ik heb geschreven. Alleen werkt hij niet volledig, ik krijg de linker sidebar en de rechter sidebar niet werkend..

Ik heb al enkele tutorials doorgespit maar ik mis denk ik toch nog de essentie van het css coderen.

styles.css
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
body {
margin: 0;
padding: 0;
text-align: center;
}
#whole{
width: 100%;
margin: 0 auto 0 auto;
}
                #sidebar_leftcorner {
                margin_top: 0 px;
                background: #FFF url('layout/sidebar_leftcorner.gif') no-repeat;
                }
               #sidebar_left {
               margin-top: 52px;
               width: 55px;
               background: #FFF url('layout/sidebar_left.gif') repeat-y bottom;
                }
                                   #container {
                                   width: 810px;
                                   margin: 0 auto 0 auto;
                                   text-align: left;
                                   }
                                                 #header {
                                                 height: 51px;
                                                 background: #FFF url('layout/header_top.gif') repeat-x bottom;
                                                 }
                                                 #logo {
                                                 height: 225px;
                                                 background: #FFF url('layout/logo.gif') bottom;
                                                 }
                                                #navbar {
                                                height: 30px;
                                                background: #FFFFFF bottom;
                                                }
                                                #content {
                                                height: 400px;
                                                background: #FFFFFF bottom;
                                                }
                                                #footer {
                                                height: 46px;
                                                background: #FFF url('layout/footer.gif') repeat-x bottom;
                                                }

[/CODE]

En dan heb ik hier de index.html pagina:

index.html

[CODE]
<html>
<head>
    <title>
        Joshua Boyd's Persoonlijke Website
    </title>
          <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
      <link href="styles.css" rel="stylesheet" type="text/css">
</head>
<body>
<div id="whole">
           <div id="sidebar_leftcorner"></div>
           <div id="sidebar_left"></div>
                                                 <div id="container">
                                                           <div id="header"></div>
                                                           <div id="logo"></div>
                                                           <div id="navbar">NAVBAR</div>
                                                           <div id="content">CONTENT</div>
                                                           <div id="footer"></div>
                                                  </div>
          <div id="sidebar_rightcorner"></div>
          <div id="sidebar_right"></div>
</div>
</body>

</html>
[/CODE]

HELP
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joshua

- -

- -

21/01/2008 17:34:00
Quote Anchor link
css tutorial

Heb je een online voorbeeld?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Joshua

Joshua

21/01/2008 17:49:00
Quote Anchor link
http://www.test.joshuaboyd.nl

en dit is zoals het er uit moet gaan zien

www.joshuaboyd.nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joshua

Niek Weevers

Niek Weevers

21/01/2008 18:17:00
Quote Anchor link
Sowieso een belangrijke tip:
begin groot en ga steeds meer gedetailleerd te werk.

Bijvoorbeeld:
Begin met de afmetingen van de site. Gecentreerd of niet?
Daarna globaal indelen: header, content, footer bijv. incl afmetingen.
Daarna weer opdelen: heeft content bijv kolommen?

Dit werkt het beste, wanneer je een foutje tegenkomt is dit makkelijker te herkennen en verbeteren. En het werkt gewoon het makkelijkste.

Joshua

Joshua

21/01/2008 18:21:00
Quote Anchor link
Oke dat begrijp ik. Maar hoe krijg ik die linker en rechter kollommen aan het werk? De rest werkt eigenlijk gewoon precies zoals het hoort.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.