[preview] portfolio-site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »
Timmy

timmy

06/07/2008 22:56:00
Quote Anchor link
hoi mensen,

ik ben bezig met een portfolio site om bij te houden welke sites ik maak (anders vergeet ik t (lol)) en gewoon om aan de mensen te kunnen laten zien wat ik kan en als ik ooit voor mezelf ga beginnen heb ik dat alvast.

anyways wat vinden jullie van de site? let niet op de spelfouten en de tekst, die tekst ben ik nog mee bezig (zie t als lorum ipsum)

bijna linkje vergeten, hier is ie dan http://selier.net
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 13:31:59
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/07/2008 23:12:00
Quote Anchor link
Grafisch niet onaardig, maar je homepagina is vrij simpel en die valideert al niet eens. 11 errors geeft de validator. Verder zie ik overal tabellen in de lay-out en dat is echt niet meer van deze tijd. Van buiten dus okee, van binnen valt er heel wat te verbeteren.
 
- -

- -

06/07/2008 23:21:00
Quote Anchor link
Dat krijg je standaard bij JOOMLA :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/07/2008 23:33:00
Quote Anchor link
@ iChris.nl: die errors, bedoel je?
 
--

--

06/07/2008 23:34:00
Quote Anchor link
Hij bedoelt de tabellen denk ik..
 
Robert Deiman

Robert Deiman

06/07/2008 23:36:00
Quote Anchor link
@iChris.nl

Ik heb zelf net een JOOMLA lay-out gemaakt, volledig in DIVS... Dus tjah, die hoeft de boel niet in Tabellen te zetten.

Ook zet Joomla (nieuwe versie) de menu's en dergelijke gewoon keurig in opsommingen (zoals het hoort)

Dus het hoeft niet aan Joomla te liggen..


Ik vind hem grafisch niet echt passend, kleurgebruik en dergelijke zijn leuk, maar dat mannetje aan de linkerkant, lijkt me een muzikant, heeft niets met een internet portfolio van doen.

Zie je portfolio als je visitekaartje, maak wat meer duidelijk (qua lay-out) wat voor site het om gaat, en probeer dit soort "onduidelijkheden" (muzikant) te voorkomen.
 
Timmy

timmy

07/07/2008 07:27:00
Quote Anchor link
ja klopt tabellen krijg je bij joomla
en die muzikant is een man met een laptop. ik denk dat ik die laptop dan wat duidelijker ga maken want ik zie wat het is omdat ik het weet.
en jan: ik ga m idd maar eens valideren ;) ben een paar maanden uit dit vak geweest dus was t eigenlijk vergeten *bloos*
 
- wes  -

- wes -

07/07/2008 08:28:00
Quote Anchor link
je PNG's zijn vreselijk in IE6, wat een beetje ervoor zorgt dat het er niet meer uitziet met die kenmerkende lichtblauw backgrounds
 
Brigitte

Brigitte

07/07/2008 21:02:00
Quote Anchor link
het is echt heel lang geleden dat ik IE heb gebruikt. Maar idd, wat ziet dat er dan in eens echt vreselijk uit. Hoezo gewend aan FF. Het ligt niet helemaal aan jou site hoor;) maar helaas zijn er nog te veel mensen die IE nog altijd gebruiken. Dus daar moet je ook rekening mee houden.

Daar weet ik alles van bij het beheren van mijn website (naja de site van mijn bazin :P) Vooral omdat er ook veel oudere mensen op zitten moet je er ook voor zorgen dat die het mooi kunnen zien. oke het is lastig:P vooral als je een beetje verslaafd bent aan FF.

en is FF nou zo snel? of is IE zo traag? that's a question
maar wat zeggen jullie, moet je daar ook rekening mee houden? of ligt dat toch aan mijn pc?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

07/07/2008 21:07:00
Quote Anchor link
Achtergrond is een beetje groot met 1 MB..
 
Timmy

timmy

07/07/2008 21:07:00
Quote Anchor link
ik ga er een pngfix opzetten hoor ;) maar daar ben ik nu heel ff te lui voor
 
Crispijn -

Crispijn -

07/07/2008 21:13:00
Quote Anchor link
wanneer een pagina heel lang is, je portfolio pagina bijvoorbeeld gaat dat ventje met die laptop niet naar beneden... hij blijft vind ik een beetje loos staan. Misschien hier een (javascript) oplossing voor bedenken?
 
Timmy

timmy

07/07/2008 21:18:00
Quote Anchor link
eh, ja had het eigenlijk expres gedaan omdat dat mannetje in het hoekje hoort (vind ik) en de achtergrond heeft een beperkte grote.

ik zal eens kijken naar de mogelijkheden en wat mooier is ^^
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.