probleem draadloos internet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »
Remco

remco

25/02/2008 11:43:00
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

Ik heb gister een eigen laptop gekocht en ben nu bezig om een draadloos netwerk te installeren. Ik heb een draadloos modem gekocht van het merk D-link en het is het type DKT 410. Het probleem zit hem in het feit dat het niet lukt met installeren.
Bij het programma waarmee de installatie gemakkelijk zou zijn. Opzich is het ook wle makkelijk maar ik loop alleen tegen een foutje aan. Ik volg de stappen goed op en krijg eerst nog geen meldingen. Probeert de installatiewizard echter verbinding met het internet te krijgen dan zegt hij dat de kabelaansluiting niet goed is aangesloten.
Deze zit (volgens mij) wel gewoon goed aangesloten want we hadden eerst gewoon wired internet met een ander modem en daar waren verder geen problemen. Daar kreeg ik dus geen melding over een verkeerd/niet aangesloten kabel.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Remco
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 15:03:55
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/02/2008 12:08:00
Quote Anchor link
De DKT 410 is een router, geen modem... Hoe heb je de boel aangesloten?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 12:16:00
Quote Anchor link
Eerst checken via de lampjes op je router of alles klopt. Dan kijken in de router of de DHCP server aan staat. Krijgt je laptop een IP adres van je router? Als dat het geval is, zal hij met 192.168 beginnen.
 
Frank -

Frank -

25/02/2008 12:16:00
Quote Anchor link
Er zit toch wel een handleiding bij? En hoe zit het met ondersteuning van de leverancier of fabrikant? Die kunnen je meestal vrij vlot uitleggen hoe je e.e.a. moet instellen.
 
Remco

remco

25/02/2008 12:22:00
Quote Anchor link
Het is indd een router Arjan. Volgens mij zit het hem zoals Jan zegt in het verkrijgen van een ip-adres want die heb ik niet "ontvangen". Als je naar cmd ga en dan ipconfig/all intyp dan krijg ik de informatie van de internetboel en daarbij staat dat ik geen ip-adres heb.

Ik ben niet zo'n expert maar ik zal even googlen over het verkrijgen van een ip-adres of jullie moeten het me zo kunnen vertellen.

iig bedankt voor de snelle reacties
 
Jacco Engel

Jacco Engel

25/02/2008 12:26:00
Quote Anchor link
Zie je netwerkkaart het wireless netwerk?
 
Remco

remco

25/02/2008 12:34:00
Quote Anchor link
Nog even een update, ik heb even gekeken maar ik heb wel een ip-adres met 192.168.nog.wat maar ik heb geen extern-ipadres (noem je dat zo???) gekregen. Geen ip-adres die je bij het internetten gebruikt.

Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel want ik snap er zelf niet zoveel van...
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/02/2008 12:38:00
Quote Anchor link
Je krijgt geen extern ipadres omdat je achter een router zit, die router zou wel een extern ipadres moeten krijgen.

Hoe heb je de boel aangesloten? Wat voor internet verbinding/provider heb je? Heb je al geprobeerd wat er gebeurd als je jouw pc/laptop gewoon met een draad aansluit?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 12:45:00
Quote Anchor link
En als je je PC gewoon rechtstreeks inprikt en het werkt, check dan even in de routerinstellingen welk verbindingstype er gebruikt wordt. Als je op de kabel zit, is het meestal "dynamic". Als je via ADSL zit kan het ook PPTP zijn.
 
Remco

remco

25/02/2008 12:50:00
Quote Anchor link
@Arjan:
Ik krijg internetsignaal binnen via UPC modem, die is aangesloten op de ingang van de router en 1 van de uitgangen is aangeloten met de computer.

wij zitten bij UPC/chello via de kabel.


Gewoon via draad wil het niet maar als ik de oude router er tussen gooi is het wel goed

maar ik ben eerst weg, reageren kan hier wel maar ik zal dus eerst niet antwoorden. Ik lees vanmiddag wel of er nieuwe reacties zijn.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/02/2008 12:58:00
Quote Anchor link
Grote kans dat die UPC modem enkel werkt met een vast mac-adres. Je zult dus het macadres van je oude router moeten clonen naar je nieuwe.
 
Remco

remco

26/02/2008 12:37:00
Quote Anchor link
Probleem met de verbinding is nu opgelost. Ik heb nu draadloos internet en het werkt allemaal perfect. Hoe het kan? Geen idee de installatiewizard nog enkele malen uitgevoerd en toen ineens deed ie het.

Nu heb ik echter een andere vraag. Ik weet niet of jullie het zo weten maar ik had eerst een netwerk tussen de verschillende computers. Op mijn nieuwe laptop zit echter vista en ik heb geen idee hoe ik daar een thuisnetwerk op kan stellen zoals je dat bij xp doet. Het werkt allemaal anders en als ik naar netwerk ga dan krijg ik nergens een link naar de wizard voor het instellen van een thuisnetwerk. Heeft iemand van jullie misschien een idee hoe je dit moet doen. Ik heb al wat zitten googlen maar heb nog niets gevonden. Kan natuurlijk zijn dat ik met mijn ogen dicht zoek

alvast bedankt voor de moeite,

groeten Remco
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.