Probleem in script

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kevin deruyck

kevin deruyck

25/05/2010 22:21:35
Anchor link
Hey,

ik gebruik een script dat ik hier gevonden had , om bestanden die in mappen op mijn server staan te kunnen bekijken en uploaden . maar er zit een bug in en ik vindt ze helaas niet, dus vraag ik om hulp.

Het probleem is als je op een bestand klikt om het te openen , zou hij het moeten openen in een nieuw venster , maar krijg je de volgende error :

Connot find header info, clic here (link)

dit is het script.

[verwijderd --> plaats alleen relevante code]
Gewijzigd op 25/05/2010 22:27:25 door Joren de Wit
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:46:48
 

25/05/2010 22:23:55
Anchor link
Dit is niet de bedoeling.
Wil je dat iemand het voor jouw oplost, plaats een vacature.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/05/2010 22:24:48
Anchor link
Kevin, plaats alleen relevante code! Pas je bericht even aan met behulp van het edit knopje.

De foutmelding die gegeven wordt zal ergens in je script staan (het is geen standaard PHP foutmelding). Waarschijnlijk zal er dus een else statement uitgevoerd worden omdat niet voldaan wordt aan de voorwaarde in het bijbehorende if-statement. Daar zit je probleem en dan weet je dus ongeveer waar je moet zoeken...

edit: Ik heb het veel te lange script voor je verwijderd. Relevante code mag je uiteraard zelf terugplaatsen.
Gewijzigd op 25/05/2010 22:28:25 door Joren de Wit
 

25/05/2010 22:26:14
Anchor link
Volgens mij is dit script ook niet van deze site...

@Blanche, jij bent nu bold, kan jij niet wat doen? (zoals edit).
Gewijzigd op 25/05/2010 22:26:40 door
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/05/2010 22:27:37
Anchor link
Wat een ongelofelijke hoeveelheid code. Overigens ben ik geen mod meer, waarom?
 

25/05/2010 22:43:51
Anchor link
Jan:
Wat een ongelofelijke hoeveelheid code. Overigens ben ik geen mod meer, waarom?


Omdat de oude phphulp helemaal verneukt was omdat iemand ingebroken had, dus toen was eerst niemand (zelfs dictatortje Bas) iets meer, en toen was opeens iedereen admin. Daarom is nu dus ook de nieuwe versie.
 
Steff   an

Steff an

25/05/2010 22:51:57
Anchor link
Jan:
Wat een ongelofelijke hoeveelheid code. Overigens ben ik geen mod meer, waarom?


Weet jij het... zo doe je dat met een community. Je zet je site op non-actief, laat de moderators en bezoekers niks horen. Komt ineens met een beta. Lanceert de officiële website wanneer de bugs die bij de beta gemeld zijn nog niet zijn opgelost. Vervolgens los je nog steeds niet alle bugs op. Daarna zend je iedereen een email met een mooi verhaal en lost nog steeds niet alle bugs op. En daarna vergeet je ook nog je (oude) moderators te benaderen om te vragen of ze nog moderator willen zijn.
Gewijzigd op 25/05/2010 22:53:57 door Steff an
 

25/05/2010 22:57:00
Anchor link
Steff:
Jan:
Wat een ongelofelijke hoeveelheid code. Overigens ben ik geen mod meer, waarom?


(...) Daarna zend je iedereen een email met een mooi verhaal en lost nog steeds niet alle bugs op. (...)

Mwahaha, die was bij mij in m'n spamfilter van gmail gekomen.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

25/05/2010 23:00:52
Anchor link
Quote:
Overigens ben ik geen mod meer, waarom?

Tja... dat vind ik ook raar.
Niks geen bedankje voor de moeite van de afgelopen tijd met de oude website. Status weggenomen en nooit meer iets horen. Helaas..
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/05/2010 23:00:59
Anchor link
Het lijkt me duidelijk dat deze off-topic discussie niet hier gevoerd hoort te worden. Reacties over lancering van de nieuwe PHPhulp, of je nu tevreden bent of niet, kunnen geplaatst worden bij het betreffende nieuwsbericht. Niemand heeft er iets aan als men elke mogelijkheid aangrijpt om zijn ongenoegen te uitten, dit topic gaat op slot.

@Kevin: als je een antwoord op je vraag wilt, open een nieuw topic op de correcte wijze. Stel een duidelijke vraag en plaats enkel relevante code.

@Jan (en blijkbaar andere oud-mods): dit is volgens mij een zaak waar je Bas even een mailtje over zou moeten sturen. Lijkt me eenvoudiger dan in andermans topic er aandacht op te vestigen, hoe vreemd het ook is.
Gewijzigd op 25/05/2010 23:02:34 door Joren de Wit
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.