Probleem met afbeeldingen tonen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robbert de Brock

Robbert de Brock

03/03/2011 15:48:48
Quote Anchor link
Hoi,

ik heb sinds kort een scriptshop online,
bij de scripts kan ik een plaatje toevoegen maar helaas worden de plaatjes niet getoond ben al een tijdje bezig om dit proberen op te lossen maar ik kom er maar niet uit.

als ik met de rechter knop op het niet getoonde plaatje klik (een vierkant met een kruisje erin) zie ik het volgende staan:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://www.php-shop.nl/lib/image.php/gpt_0.jpg?width=85&height=85&cropratio=1:1&image=//img/product_images/gpt_0.jpg


Dit heb ik dus in mn browser geplakt en krijg de volgende fout melding:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/usr/local/apache/htdocs//img/product_images/default.jpg) is not within the allowed path(s): (/home/:/usr/lib/php:/tmp) in /home/a2452298/public_html/lib/image.php on line 96

Error: image does not exist: /usr/local/apache/htdocs//img/product_images/default.jpg


Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen
alvast bedankt.

Mvg,
Robbert-Jan
Gewijzigd op 03/03/2011 15:49:56 door Robbert de Brock
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 23:58:50
 
- SanThe -

- SanThe -

03/03/2011 15:56:49
Quote Anchor link
Je wil ergens iets doen waar je niet mag komen.
 
Robbert de Brock

Robbert de Brock

03/03/2011 15:58:17
Quote Anchor link
Zou wel aan de *** hosting liggen dan denk ik =(
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.