Probleem met Google Analytics funnel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter R

Wouter R

28/01/2012 15:56:25
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb het internet al afgezocht maar ik kan geen oplossing voor mijn probleem vinden. Ik heb de volgende funnel op mijn website:

1. /signup
2. /signup-step-2
3. /signup-step-3
4. /signup-step-4
5. /completed

Los daarvan zijn er ook de volgende pagina's: "/othertype/signup" en "/othertype/signup-step-2".

In Google Analytics heb ik de volgende funnel ingesteld:

^/signup$
^/signup-step-2
/signup-step-3
/signup-step-4
/completed

Het werkt vanaf stap 3 prima, maar stap 1 en 2 blijven altijd op 0 staan. Dit terwijl als ik deze reguliere expressie invoer in het search veld bij de pagina's, ik wel exact de juiste pagina boven water krijg.

Iemand suggesties?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 19:50:50
 
Wouter R

Wouter R

01/02/2012 13:53:19
Quote Anchor link
Niemand een idee?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/02/2012 13:56:19
Quote Anchor link
Waarom bij stap 1 en 2 een ^ en bij de rest niet?
 
Wouter R

Wouter R

01/02/2012 14:00:08
Quote Anchor link
Zo sluit hij (als ik het goed heb) de stappen "/othertype/signup" en "/othertype/signup-step-2". Als ik goed geïnformeerd ben betekent ^ dat er niets voor mag staan...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/02/2012 14:49:58
Quote Anchor link
Misschien zeg ik nu iets wat totaal niet klopt, maar moet je die slashen niet escapen? Dus:

^\/signup$
^\/signup-step-2
\/signup-step-3
\/signup-step-4
\/completed
 
Wouter R

Wouter R

01/02/2012 14:51:40
Quote Anchor link
Nee, dat is volgens mij niet nodig. Zoals gezegd werken stap 3, 4 en completed wel prima... Ik ben zelf niet zo'n expert op het gebied van reguliere expressie maar dat is volgens mij niet de oplossing. Toch bedankt voor de suggestie!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.