Probleem met implementatie vertaling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Radboud Prinsen

Radboud Prinsen

05/11/2017 11:45:41
Quote Anchor link
Ik ben bezig een nog niet vertaalde Wordpress plugin te vertalen. Gaat goed, maar ik kwam hardcoded text tegen.

Het origineel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
else:
    $current_user = wp_get_current_user();
    $logout_redirect = (empty($wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect']) || $wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect'] == '-1') ? '' : $wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect'];

    echo 'Logged in as <strong>' . ucfirst($current_user->user_login) . '</strong>. <a href="' . wp_logout_url(get_permalink($logout_redirect)) . '">Log out ? </a>';
endif;


?>


De wijzigingen die ik heb aangebracht:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
else:
    $current_user = wp_get_current_user();
    $logout_redirect = (empty($wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect']) || $wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect'] == '-1') ? '' : $wpmp_form_settings['wpmp_logout_redirect'];

    _e('Logged in as', $this->plugin_name); . echo ' <strong>' . ucfirst($current_user->user_login) . '</strong>. <a href="' . wp_logout_url(get_permalink($logout_redirect)) . '">' . _e('Log out?', $this->plugin_name); . ' </a>';
endif;


?>



Daar waar de rest van de plugin netjes vertaald wordt, wordt de wijziging dus niet vertaald. Ben geen Php-Master dus ws. zit daar de fout ... maar welke?

Toevoeging op 05/11/2017 14:08:04:

De code stond niet helemaal goed, nu wel goed gezet en er treed idd een fout op. Mijn code klopt niet. Maar hoe krijg ik het wel goed?

In de plugin wordt deze code gebruikt om bv de "username" te vertalen ....

Quote:
_e('Username', $this->plugin_name);


of

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php _e('Username', $this->plugin_name); ?>
Gewijzigd op 05/11/2017 14:09:10 door Radboud Prinsen
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.