Probleem met toggle()

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ard Timmerman

Ard Timmerman

07/09/2011 11:30:26
Quote Anchor link
Hallo mensen!

Ik ben bezig een script aan het overplaatsen, alleen werkt hij niet meer op de nieuwe plek. Ik heb erg goed gezocht en geprobeerd, maar door mijn weinige ervaring in javascript denkik dat ik het niet goed zie.

De bedoeling is dat als je 'programmeren' aanklikt, dat daar onder een nieuw blokje ingevoegd wordt waarin staat wat er precies geprogrammeerd is.

Dit is een snippet van het script:
Quote:

<tr align=left>
<td>2010-06-07</td> <td><a href='javascript:;' onClick="toggle('0');"> programmeren</a></td><td> 3.00 </td> <td> </td> <td> </td> <td>Ard&nbsp;&nbsp;Timmerman </td>
</tr>
<tr align=left rowspan=5>
<td colspan=6>
<div id='0' style='background-color:lightgrey; display:none; width:300px; height:50px; border-style:dotted; padding: 4px;'>
<form method='post' action='rapport3.php'>
<textarea name='watgedaan' rows='2' cols='60' style='overflow: visible;' READONLY>aanpassen werkomschrijving mogelijk gemaakt, wijzigen per leverancier gerepareerd en een begin van een agenda gemaakt.
</textarea>
<br>
<input type='hidden' name='klusnr' value=''>
<input type='hidden' name='projectnr' value='55'>
</form>
</div>


met script
Quote:
<script type="text/JavaScript">
<!-- Chief...
function toggle(d)
{
var o=document.getElementById(d);
o.style.display=(o.style.display=='none')?'block':'none';
}
-->
</script>


Het probleem op de nieuwe plek is dat als je bijvoorbeeld "programmeren" aanklikt, dat dit dan verdwijnt, en er geen stukje onder meer komt. Waar moet ik zoeken? Zou het komen omdat het deze keer binnen een extra <div> staat?
Suggesties waar ik moet zoeken?

ps: heb idd niet het hele script ingevoegd, want dan zou het echt megaveel worden.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 17:06:56
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

15/09/2011 23:52:51
Quote Anchor link
wrom niet gewoon jquery?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.