Probleem o.a. met $rssDoc->enable_order_by_date(true) op de localhost omgeving

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nkamp Kamp van de

nkamp Kamp van de

21/10/2012 13:34:26
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een joomla component met rssfeed wat op de live omgeving correct werkt. Nu wil daar nog wat aan wijzigen op mijn localhost (dev) omgeving.

Echter nu gaat o.a. op deze regel fout:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$rssDoc
->enable_order_by_date(true)
?>


Als ik een return; boven deze regel zet crasht de pagina niet. Als ik deze eronder zet crasht mijn pagina.
Als ik deze regel uit commentarieer crasht mijn pagina ook dus er zitten nog meer problemen in.

Maar goed, waarom werkt het wel op de live omgeving en zoiets niet op mijn localhost? Moet ik nog iets in de php.ini enablen of...

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt.

Nico
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:04:02
 
- SanThe -

- SanThe -

21/10/2012 13:54:02
Quote Anchor link
Nkamp Kamp van de op 21/10/2012 13:34:26:
Als ik deze regel uit commentarieer crasht mijn pagina ook


Dan heeft deze regel blijkbaar niets met het crash-probleem te maken.
 
Nkamp Kamp van de

nkamp Kamp van de

21/10/2012 15:05:57
Quote Anchor link
Sorry foutje, maar ik bedoel als ik de regel uit commentarieer crasht de pagina niet!

Sorry, maar ik heb het gevonden.

Het probleem is dat ik bij Hosting2Go kun je blijkbaar niet rechtstreeks rssfeeds inlezen maar moet via een http±//include.hosting2go....?url=http://van de rssfeed. Dit heb 1.5jaar geleden gedaan en nu bij het verversen van de ontwikkel omgeving even niet meer aangedacht.

Dit heb ik er nu tussenuit en werkt het. Schoot mij opeens te binnen want ik had vanochtend een backup teruggezet van mijn live omgeving.

Heeft iemand een idee waarom het zo gedaan wordt bij een hosting bedrijf? Want bij de uitleg stond alleen dat het zo moest maar niet waarom meen ik mij te herinneren.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.