Probleem
Dag PHP'ers,
ik krijg met PHPMailer telkens onderstaande fout.
" Language string failed to load: instantiate "
Ik vermoed dat het met de serverconfiguratie te maken heeft, kan iemand assistentie verlenen?
Twan vd Poel
EDIT: ?
ik krijg met PHPMailer telkens onderstaande fout.
" Language string failed to load: instantiate "
Ik vermoed dat het met de serverconfiguratie te maken heeft, kan iemand assistentie verlenen?
Twan vd Poel
EDIT: ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Toine vd P
any takers?
Niet bumpen en kies volgende keer een fatsoenlijke titel voor je topic.
eerste Google...
http://www.u-g-h.com/index.php/2007/04/27/phpmailer-issue-on-iis/
http://www.u-g-h.com/index.php/2007/04/27/phpmailer-issue-on-iis/
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Verhoef
Dag heren,
@GuusGeluk, Bumpen ? Mag ik na 40 minuten nog geen reactie gekregen te hebben even de aandacht weer opkrikken ?
@Martijn Tuurlijk heb ik gegoogled, ik heb die topic al doorgelezen en doorgevoerd maar het mocht niet baten
En sorry voor de slecht gekozen topic, haastige spoed ...
Ik heb echt het vermoeden dat het aan mijn server ligt, kan iemand helpen ?
@GuusGeluk, Bumpen ? Mag ik na 40 minuten nog geen reactie gekregen te hebben even de aandacht weer opkrikken ?
@Martijn Tuurlijk heb ik gegoogled, ik heb die topic al doorgelezen en doorgevoerd maar het mocht niet baten
En sorry voor de slecht gekozen topic, haastige spoed ...
Ik heb echt het vermoeden dat het aan mijn server ligt, kan iemand helpen ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Toine vd P
'Twan:
Dag heren,
Nee, dat mag niet. Na 24 uur pas.
Dag Mensen,
Ik krijg de fout " Could not instantiate mail function " , bij verzenden van mail met PHPMailer, het ligt NIET aan de code. Het ligt aan de server ik draai Ubuntu LTS met apache en ik denk dat het te maken heeft dat de webserver heen rechten heeft /usr/sbin/sendmail te runne o.i.d.
Weet iemand ook maar iets ?! Alles is welkom !
Twan
Ik krijg de fout " Could not instantiate mail function " , bij verzenden van mail met PHPMailer, het ligt NIET aan de code. Het ligt aan de server ik draai Ubuntu LTS met apache en ik denk dat het te maken heeft dat de webserver heen rechten heeft /usr/sbin/sendmail te runne o.i.d.
Weet iemand ook maar iets ?! Alles is welkom !
Twan
http://www.v7n.com/forums/coding-forum/55222-solved-language-string-failed-load-instantiate.html
Uberhaupt de moeite genomen om te googlen? bovenstaande was namelijk de 1ste hit met je foutmelding
Uberhaupt de moeite genomen om te googlen? bovenstaande was namelijk de 1ste hit met je foutmelding
sollie vs exsollie , bitchfight :)
maarja, idd betere titel en google ff :) 1e 5 hits
maarja, idd betere titel en google ff :) 1e 5 hits
Hee php'ers,
Jongens, geen bullcrap ik heb heel veel gegoogled en volgende geprobeerd:
- Geprobeerd met mail() te verzenden ( wou uiteraard ook niet )
- Andere phpmailer versie gepakt
- De broncode aanpssingen in PHPMailer conform results google
- in php.ini de sendmail path parameter aangepast ( sendmail_path = "/usr/sbin/sendmail -t -i ) ( conform google results en conform "which sendmail" resultaat )
- Sendmail gechecked in PATH en waar nodig gecorrigeerd ( conform google results )
Ik heb het idee dat jullie denken dat dit mijn eerste poging was, maar dat zeker niet.
Ik ben er al meerdere dagen mee aan het kutten en het schiet maar niet op.
Laat alsjeblieft die " Niet bumpen" , " andere topic naam " en " eerst googlen " berichtjes even achterwegen en probeer met me mee te denken
Alles is welkom !!
Jongens, geen bullcrap ik heb heel veel gegoogled en volgende geprobeerd:
- Geprobeerd met mail() te verzenden ( wou uiteraard ook niet )
- Andere phpmailer versie gepakt
- De broncode aanpssingen in PHPMailer conform results google
- in php.ini de sendmail path parameter aangepast ( sendmail_path = "/usr/sbin/sendmail -t -i ) ( conform google results en conform "which sendmail" resultaat )
- Sendmail gechecked in PATH en waar nodig gecorrigeerd ( conform google results )
Ik heb het idee dat jullie denken dat dit mijn eerste poging was, maar dat zeker niet.
Ik ben er al meerdere dagen mee aan het kutten en het schiet maar niet op.
Laat alsjeblieft die " Niet bumpen" , " andere topic naam " en " eerst googlen " berichtjes even achterwegen en probeer met me mee te denken
Alles is welkom !!
Niet dat het je verder helpt met je probleem, maar volgens mij wordt PHPMailer niet meer ontwikkeld en zit er in de laatste versie een kritische bug. Vandaar dat het misschien verstandig is iets anders te gebruiken (Swift mailer, Zend Mail etc).
Maar zoals gezegd zal ook dat niet helpen om je probleem op te lossen omdat de mai() function überhaupt niet werkt.
Maar zoals gezegd zal ook dat niet helpen om je probleem op te lossen omdat de mai() function überhaupt niet werkt.
Ja, inderdaad Boaz. Dus het moet 'em in mijn serverconfiguratie zitten Kan ik iets posten waar je iets aan zou kunnen zien ?
Bedankt voor je inzet Boaz !
Bedankt voor je inzet Boaz !