probleempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »
Damiaan

Damiaan

15/11/2008 17:43:00
Quote Anchor link
mijn probleem is als volgt ik wil er voor zorgen dat ik geld kan opnemen en
storten

als iemand mij zou willen helpen heel erg bedankt :)

ik heb geen idee of ik dit mag poste....(mijn website)
(http://www.dontsurfhere.com/beta/test.php)


dank eddy maar het probleem licht juist bij regel 33

daar zet ik dus een standaard waarde vast bij $bankmoney2

$bankmoney + $bankmoneyadd en dat moet dus ook
$bankmoney + $bankmoneywit kunnen zijn :|


misschien iets in de trant van?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php


if($_POST[''] == "$bankmoneyadd"){
    
$bankmoney2 = $bankmoney + $bankmoneyadd;


}
elseif($_POST[''] == "$bankmoneywit"){
    
$bankmoney2 = $bankmoney - $bankmoneywit;
}



?>



of?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

$bankmoney2
= $bankmoney - $bankmoneywit OR $bankmoney + $bankmoneyadd;

?>







Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);


$bankmoney ="99999";
$time ="12:00";
$bankmoneyadd =$_POST['bankmoneyadd'];
$bankmoneywit =$_POST['bankmoneywit'];


if ( $_POST[''] == $bankmoneyadd ) {
    echo "no deposit";
}
else {
      
    echo "<center><table border=\"1\"><td>you added \$$bankmoneyadd to your bank</td></table>";
}







if ( $_POST[''] == $bankmoneywit   ) {
    echo "<br>no deposit2";
}
else {
      
    echo "<br><center> <table border=\"1\"><td>you have withdrawn \$$bankmoneywit from your bank</td></table>";
}




$bankmoney2 = $bankmoney + $bankmoneyadd;











echo "<td align=\"center\" width=\"400\"><center> <form method=\"post\" action=\"\" name=\"f\">
  <table border=\"1\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\" bordercolor=\"black\" width=\"100%\" \">
  <tr>
  <td class=\"header\" align=center colspan=2><font color=\"#000000\">Bank Account</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">Bank Account:</font></td><td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">\$$bankmoney2</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">Time Left:</font></td><td bgcolor=\"#FFFFFF\"><font color=\"#000000\">$time</font></td>
  </tr>
  <tr>
  <td class=header align=center><font color=\"#\">Add Funds</font></td>
  <td class=header align=center><font color=\"#\">Withdraw Money</font></td>
  </tr>
  <tr>
  
<td align=center bgcolor=\"#\"><font color=\"#\">\$<input type=\"text\" name=\"bankmoneyadd\" size=\"10\" class=\"tbox\">
</font></td>
<td align=center bgcolor=\"#\">
<font color=\"#\">\$<input type=\"text\" name=\"bankmoneywit\" size=\"10\" class=\"tbox\"> <input type=\"submit\" name=\"withdraw\" value=\"Do it\" class=\"tbox\">

</font></td>"
;




?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 18:35:49
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

15/11/2008 19:26:00
Quote Anchor link
1. Ik snap je niet.
2. Kijk eens naar het script dat je post, de bbcode parser geeft al aan dat het fout zit.
 
- SanThe -

- SanThe -

15/11/2008 19:30:00
Quote Anchor link
Zet dit bovenin je script.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>
 
Damiaan

Damiaan

15/11/2008 19:44:00
Quote Anchor link
sorry misschien ben ik wat onduidelijk

ik heb geen idee of ik links mag posten.... (http://www.dontsurfhere.com/beta/test.php)
dat is de out put....


mijn vraag is eigenlijk hoe zorg ik er voor dat ik met 1 string ""$bankmoney2""

2 verschillende outputs kan krijgen op me page


dus bijvoorbeeld ik neem 10euro op dan moet er 10euro van $bankmoney2 gehaald worden maar het moet ook kunnen dat ik 10euro stort dan moet $bankmoney2 10euro groter worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan
 
Damiaan

Damiaan

15/11/2008 19:46:00
Quote Anchor link
@jezpur


als je Warning: dat bedoeld dat komt omdat ik een comment er bij heb proberen poste LOL


Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan
 
--

--

16/11/2008 00:35:00
Quote Anchor link
Geen strings bij elkaar optellen en variabelen kopieren. Bovendien zit de funcite waar je om vraagt niet al in het script maar moet dit erbij gemaakt worden en dat gaat waarschijnlijk niemand doen.
 
Damiaan

Damiaan

16/11/2008 05:11:00
Quote Anchor link
ik vind het ook goed als het 2 strings zijn evert maar wat ik moet(mag:P) hebben is 1 output....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Damiaan
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

16/11/2008 05:39:00
Quote Anchor link
vertel mee eens het antwoord op aap + Tasmaan.
of 999 + Apenvoedsel.

De enige string die je bij elkaar op kan tellen is the answer to life, the universe and everything.
Voor de rest tel je geen string bij elkaar op.
 
Eddy E

Eddy E

16/11/2008 10:06:00
Quote Anchor link
Regel 8 en 9 worden dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$bankmoneyadd
= intval($_POST['bankmoneyadd']);
$bankmoneywit = intval($_POST['bankmoneywit']);
?>


Regel 33 blijft ongewijzigd.

Er zitten wat fouten in met de $.
Logisch dat je dat gebruikt, maar doe dat dan zo:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$geld
= 100;
echo 'Ik heb $' . $geld . ' verzameld';
?>


Er komt dan te staan: Ik heb $100 verzameld.
Dus escape die variabelen.
En dat geldt voor heel je echo van html.
Gebruik dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
// fout
echo "<a href=\"link.php\" name=\"linken\">$link</a>";

// goed/beter
echo '<a href="link.php" name="linken">' . $link . '</a>';
?>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.