Problemen met uploaden MP3 files

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Vincent

Vincent

11/01/2009 19:45:00
Quote Anchor link
Ik heb een eenvoudig upload scriptje voor een bandsite, maar vreemdgenoeg gaat het vaak fout bij het uploaden van mp3 files.
Images, nfo files et cetera gaan goed, maar mp3 files pakt ie 9 van de 10 keer niet.

Als ik array met file info print, krijg ik het volgende:

Array ( [name] => 08 - Hole - Northern Star.mp3 [type] => [tmp_name] => [error] => 1 => 0 )

Heb hoop verschillende nummers geprobeerd, maar snap niet waarom ie de meeste nummers niet wilt uploaden.

Waarom krijg ik vaak geen size / tmp_name en error 1?
Als ie iets upload, zou ie toch gewoon alle files moeten kunnen uploaden?
Muziek file zelf kan ik gewoon afspelen, bevat ID3 tags (niet allemaal), dus daar hoort het niet aan te mogen liggen. Omdat ie sommige files wel gewoon goed upload, lijkt me ook niet dat er een fout in het script zit. Enctype wordt gewoon meegegeven in formulier.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:40:15
 
- SanThe -

- SanThe -

11/01/2009 19:55:00
Quote Anchor link
Ze zullen wel te groot zijn.
Standaard staat de uploadwaarde op 2MB.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/01/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Value: 1; The uploaded file exceeds the upload_max_filesize directive in php.ini.
 
Vincent

Vincent

11/01/2009 21:32:00
Quote Anchor link
Dat was het inderdaad.
Ini set in php pakte ie niet voor file size, maar met php_value in htaccess pakt ie hem wel. Nu kan ik zonder problemen grotere files uploaden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.