Product Catalogus

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Elio vp

Elio vp

22/07/2010 11:33:08
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben namelijk op zoek naar een product catalogus.

Hoeft niet zeer speciaal te zijn gewoon de mogelijkheid om producten te kunnen toevoegen eventueel via een admin panel en die te weergeven op de website zelf.

Ik weet dat er zo'n dingen zijn zoals oscommerce & magento maar die zijn of ter wel veel te uitgebreid of is er niet de mogelijkheid om de prijzen uit te schakelen want deze zijn "niet" nodig.. Ik weet mits wat aanpassingen dat dit wel mogelijk is maar dan blijft het principe van veel te uitgebreid er nog.

Ik hoop dat iemand hier mee kan helpen of dat er iemand zo'n script kent/weet.


Alvast hartelijk bedankt!



Groeten!
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 13:39:13
 

22/07/2010 11:35:50
Quote Anchor link
Gewoon een blog opzetten met wordpress geen optie?
 
Niek s

niek s

22/07/2010 11:41:57
Quote Anchor link
Elio vp op 22/07/2010 11:33:08:
mogelijkheid om de prijzen uit te schakelen want deze zijn "niet" nodig..


Je gaat gratis producten weggeven? Tof!
 
Elio vp

Elio vp

22/07/2010 11:48:17
Quote Anchor link
Mm in een catalogus "toon" je producten.. wilt toch niet zeggen dat ze weggegeven gaan worden..

Jammer van mijn post maar heb net vernomen dat wat ze zoeken iets veel uitgebreider moet zijn. En bij mijn gedacht denk ik niet dat ze gaan bekomen wat ze willen tegen de deadline die ze hebben.

Namelijk:

Eerder een herstelsysteem..

Het gaat hier over een fietshandel, de mogelijkheid zou er moeten zijn om een systeem te ontwikkelen zodat de klant zich kan registreren voor een herstelling en uit een lijst/database kan kiezen wat het probleem is met de fiets en zo een herstelling kan ingeven.


Dit gaat mij buiten mijn boekje om het feit dat ik niet zo'n ervaren programmeur ben en eveneens de tijd hiervoor niet heb.

Dus is de mogelijkheid er wel dat als er iemand is die meer ervaring heeft dit eventueel tegen betaling zou kunnen doen.

Indien meer informatie gewenst kan u mij altijd een berichtje achterlaten.


Groeten!
 

22/07/2010 11:50:08
Quote Anchor link
Wat houd een herstelling in?
 
Elio vp

Elio vp

22/07/2010 11:51:42
Quote Anchor link
Ik heb alle informatie bij de hand op document, indien geintereseert kan ik deze tonen/doorsturen.

Herstelling houd bijvoorbeeld in: Band herstellen, wiel herstellen, ketting vervangen etc.. je begrijpt me wel..

Nogmaals.. ik heb: hoe het moet zijn op een documentje bij de hand.


Alvast bedankt!
 
John D

John D

22/07/2010 12:30:25
Quote Anchor link
Karl Karl op 22/07/2010 11:50:08:
Wat houd een herstelling in?

Allee Karl, wij in Holland noemen dat: Reparatie :)
 
Elio vp

Elio vp

22/07/2010 12:32:05
Quote Anchor link
Jah, wij in belgië ook hoor :)
 
Niek s

niek s

22/07/2010 13:01:32
Quote Anchor link
Elio vp op 22/07/2010 12:32:05:
Jah, wij in belgië ook hoor :)


Blijkbaar niet
 
Elio vp

Elio vp

22/07/2010 13:08:47
Quote Anchor link
Ok dan, omdat jij het zegt..
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.