profielen database achtig iets

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

23/02/2004 00:04:00
Quote Anchor link
Hey, allereerst moet ik even melden dat ik een enorme n00b ben wat betreft PHP en asp, maarja daarom vraag ik jullie hulp.

Ik ben bezig met mijn site'je te verbeteren dat is een site met allehande 2wielers
nu wil ik dat mijn bezoekers zich aan kunnen melden en een eigenprofiel kunnen opstellen.

ala (ik weet niet of ik dit mag zeggen) scooter-freaks
daar kan je een zogenaamde 'perso' aanmaken, dat wil zeggen dan je daar je scooter/brommer kan laten zien met de specifikatie's, zoiets zoek ik dus ook voor mijn site

dus waar gebruikers een profiel kunnen opstellen en hun 2wieler met specs kunnen laten zien, wie kan mij helpen, kan ik het ergens downloaden of moet ik het laten maken of kopen ?

HELP !
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 05:02:09
 
Arend a

Arend a

23/02/2004 02:12:00
Quote Anchor link
Als je het zelf wil maken moet je eens met een beetje clue voor php beginnen. De howto http://www.phphulp.nl/docs/howto/ is een goede start.

Je zal dan waarschijnlijk een tabel willen met kolommen voor je leden, een inlog script, en een script om wanneer ingelogd ook dingen mag aanpassen voor je eigen profiel, een script om te laten zien welke profielen er zijn.

In elk geval, success!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.