Profielenscript gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dennis achter

dennis achter

15/10/2016 22:41:25
Quote Anchor link
Ik ben nieuw op het forum. Dennis 25 jaar aangenaam alle!

PHP is een zeer interessante materie en ik wil het graag leren.
Echter ben ik op kotertermijn opzoek naar een profielensysteem script.

Voorbeeld: http://dawhois.com/www/turkishplace.com.html

Heeft iemand een soortgelijk script? Of kan iemand een mooi script in elkaar zetten?

Ik hoor het graag via het forum of stuur een PM.

Mvg

Dennis
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:26:10
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

15/10/2016 23:32:52
Quote Anchor link
Is een profielenscript niet heel erg 2004?
Dat gezegd hebbende: wat is je budget?
 
Johan de wit

johan de wit

16/10/2016 18:58:57
Quote Anchor link
Ja heel erg en veel functies had dat website niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2016 19:33:45
Quote Anchor link
Johan de wit op 16/10/2016 18:58:57:
Ja heel erg en veel functies had dat website niet.

Que?
Bedoel je TurkishPlace?

Misschien is het handig voor de topicstarter om een lijst te maken met de functies.
Dan kan er een mooie schatting worden gemaakt op wat hij er voor kwijt kan zijn. Als het een heel script is zoals Hyves was... dan heb je echt een smak met geld nodig.

Maar de vraag is ook of het nog zinvol is. Facebook heeft met zijn opmars een hoop andere profielensites omlaag gekregen, dus zou het nog lonend zijn om een profielensite op te richten?
Gewijzigd op 16/10/2016 19:54:01 door - Ariën -
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 15:30:24
Quote Anchor link
ik heb een profielen script voor jouw een oude wel maar deze mag je goedkoop overnemen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/11/2016 15:50:37
Quote Anchor link
>> ik heb een profielen script voor jouw een oude wel maar deze mag je goedkoop overnemen.

Als het oud is, werkt het dan nog? Verouderde functies e.d.?

Daarnaast ... heb je dat script zelf gemaakt? Zo nee, mag je het dan wel doorverkopen?
 
Bjorn Louer

Bjorn Louer

15/11/2016 15:57:33
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 15/11/2016 15:50:37:
>> ik heb een profielen script voor jouw een oude wel maar deze mag je goedkoop overnemen.

Als het oud is, werkt het dan nog? Verouderde functies e.d.?

Daarnaast ... heb je dat script zelf gemaakt? Zo nee, mag je het dan wel doorverkopen?


Goede vraag eerlijk gezegd niet bij stil gestaan. Dan moet ik even na lezen toen ik het kocht of ik het mag doorverkopen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

15/11/2016 15:59:22
Quote Anchor link
En hou er ook rekening mee dat (als je het überhaupt mag doorverkopen wat ik niet verwacht) de koper bij jou aan de bel zal trekken als het niet werkt ;-)
 
Koen Hollander

Koen Hollander

16/11/2016 10:57:45
Quote Anchor link
Goedemorgen Dennis,

Ik wil er wel een voor je maken hoor, de prijs komen we wel uit denk ik.
Wil je me bellen of zullen we dit via de PM/mail bepraten?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen Hollander
www: www.koenhollander.nl

Offtopic: Welkom op het forum Dennis!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.