Programmeur routeplanner gezocht (C#)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

L W

L W

17/02/2012 11:00:36
Quote Anchor link
Beste iedereen,

ik ben op zoek naar iemand die op basis van de dataset van Andes (o.a. Easy Travel en ANWB routeplanner) een (specifieke) routeplanner voor mij kan maken. Uitgangspunt is dat iemand vanuit excel snel en gemakkelijk meerdere haal en brengdressen moet kunnen invoeren en dat de applicatie op basis daarvan de reistijden en afstanden geeft (vanuit de dataset van Andes). Geen grote ingewikkelde klus, wel een klus die ik graag op korte termijn wil laten doen. Ik ben dan ook op zoek naar iemand die daar de komende weken de tijd voor heeft. Bedoeling is om een web-based applicatie te maken. Meer informatie is op aanvraag beschikbaar.

Naast deze applicatie laat ik op dit moment ook een tweetal andere applicaties bouwen (in C#). Meer opdrachten in het verschiet.

M.v.g.
LCW
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:31:39
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

17/02/2012 12:38:10
Quote Anchor link
Zou je, je vacature willen aanpassen conform de criteria. Ik mis bijvoorbeeld contact informatie, of het op locatie is, of er een budget is etc.
 
L W

L W

17/02/2012 13:38:47
Quote Anchor link
Aanvullende informatie:

Werkzaamheden: Bouwen van een applicatie waarin vervoerders snel en eenvoudig het volgende kunnen doen:
- De reistijd en reisafstand van een route berekenen waaarbij meerdere postcodes tegeelijk vanuit excel ingevoerd kunnen worden;
- Meerdere ritten opslaan in een concept vervoersplan;
- Vervoersplan exporteren naar Excel en PDF (op basis van een bestaand format);
- Op basis van de ritsamenstelling/vervoersplan (die de vervoerder zelf maakt) een factuur voor het vervoer voorbereiden (in een reeds bestaand format)
- De factuur in excel en in PDF uitvoeren.

Meer info via de mail beschikbaar.

Functie eisen: Ervaring met C# en de komende weken voldoende tijd.
Ik biedt: Overzichtelijke klus die je vanuit huis mag doen. Uurtarief afhankelijk van ervaring en opleveringsdatum tussen de 30 en 50 euro per uur. Benodigde aantal uren mag je zelf inschatten (maar ik heb wel een goed idee hierover).



Toevoeging op 17/02/2012 13:40:33:

Contactinformatie:

[email protected] of via dit topic (laatste is waarschijnlijk sneller)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.