project gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kenny iets

kenny iets

08/02/2015 10:57:28
Quote Anchor link
hallo
ik zoek een project voor beginnende webdeveloper
zoals ik

wat jij iets zet het hier onder :)

MVG kenny
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 04:32:08
 

08/02/2015 11:02:02
Quote Anchor link
Hoi Kenny,
Wat wil je leren? Ik heb verschillende onderdelen waaraan je kan helpen met het Open-Source project Delistious

Of het phphulp topic.
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/opensource-project-delistious/97099/
 
Kenny iets

kenny iets

08/02/2015 11:02:51
Quote Anchor link
php javascript die kant :)
 

08/02/2015 11:15:59
Quote Anchor link
Oke, gaaf!
Je zou iets kunnen maken waardoor je met PHP en Javascript, of alleen Javascript op een leuke manier de mappen kan zien die je uitleest.
En dan met een knop en een AJAX call een nieuwe poging doet om alle mappen opnieuw te indexeren.
 
Kenny iets

kenny iets

08/02/2015 11:22:14
Quote Anchor link
hoe bedoel je ik snap het deel uitleten maar dan die laaste zin niet meer
sorry....
 

08/02/2015 11:30:39
Quote Anchor link
De code die nu online staat haalt al informatie op uit een bepaalde map.
Met die info kan je in PHP of TWIG templates de HTML laden.
Maar je kan ook met JavaScript dingen ermee doen. Of een Angular applicatie er tegenaan gooien die met AJAX calls het script aanroept die de map objecten teruggeeft.

Snap je me nu wel?
 
Kenny iets

kenny iets

08/02/2015 11:35:41
Quote Anchor link
ja
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.