Projectdeelnemers gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Koen Hollander

Koen Hollander

04/12/2016 15:55:02
Quote Anchor link
Van verschillende studenten van scholen in Nederland heb ik gehoord dat hun cijfersystemen onoverzichtelijk en lastig bereikbaar zijn. En dit terwijl de studenten staan te springen om hun resultaten te weten.

Ik ben nu begonnen met het ontwikkelen van deze software en hoop dat ik van jullie hulp kan krijgen.

Financieel of fysiek helpen, alles is welkom. Samen kunnen we een grote stap zetten zodat de leerlingen het leren leuker gaan vinden en dat hun resultaten transparanter zijn.

Binnen dit stukje software ga ik veel aandacht besteden aan o.a. de veiligheid en gebruiksvriendelijkheid.

Nogmaals, alle hulp met programmeren en alles wat er bij komt kijken is vanzelfsprekend welkom.

Mochten jullie een deel van de kosten willen financieren kunnen jullie hier terecht (kickstarter): https://shrtr.eu/s/25c62e089a

En als je een beetje kan programmeren kan je me gerust een bericht sturen zodat we samen kunnen kijken in hoeverre we elkaar kunnen helpen.

Ik hoor graag van jullie. En als jullie iemand kennen die graag mee wilt doen aan dit project deel dit bericht dan gerust. Alvast hartelijke dank!
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.