raar apache probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 18:47:18
Quote Anchor link
Als ik naar mijn website ga dan zie ik gewoon mijn website ga ik via een dongel naar mijn website werkt het ook maar gaat bijv mijn vader naar de website via zijn 5GHZ verbinding ziet hij index apache

This is the default welcome page used to test the correct operation of the Apache2 server after installation on Ubuntu systems. It is based on the equivalent page on Debian, from which the Ubuntu Apache packaging is derived. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly. You should replace this file (located at /var/www/html/index.html) before continuing to operate your HTTP server.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen ? ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten..

hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen het betreft een dedicated server heb overal toegang tot,

Gr Mike
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 15:45:43
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 19:06:35
Quote Anchor link
Recentelijk van server geswitched?
Kijk eens op beiden met een traceroute of de aanvraag van de URL op dezelfde server uitkomt?
Het kan zijn dat de ene ipv4 gebruikt, en de andere op ipv6?
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 19:17:34
Quote Anchor link
mijn trace geeft aan op het eind customer.worldstream.nl [ipvdserver]
trace vader geeft aan op het eind 2a00:f10:ff03 blabla

niet het zelfde dus

Internet gebruik IPV4 en IPV6

bij mij staat
ipv4-verbindingsmogelijkheden internet
ipv6-verbindingsmogelijkheden Geen internettoegang

bij vader staat
ipv4-verbindingsmogelijkheden internet
ipv6-verbindingsmogelijkheden internet

Toevoeging op 24/08/2017 19:18:15:

we zijn niet van server geswitched we zijn pas begonnen net 3 weken de dedicated server afgenomen..

Toevoeging op 24/08/2017 19:20:40:

zal de server niet geconfigd zijn naar ipv6 ? ik zie in httpd.conf geen ipv6 staan namelijk
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 19:25:00
Quote Anchor link
Juist, dat is dus een IPv6 adres.

Je vhost is inderdaad niet geconfigureerd om naar ipv6 te luisteren.
 
- SanThe -

- SanThe -

24/08/2017 19:25:09
Quote Anchor link
Staan de ip-nummers goed in de DNS?
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 19:30:04
Quote Anchor link
Is dit veel werk om vhost ipv6 te configgen of moet worldstream dat doen ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 19:30:51
Quote Anchor link
Je hebt daar een A (ipv4) en AAAA (ipv6) staan. Beiden moeten wel op dezelfde server uitkomen met hun twee soorten ip-adressen. Check dit eerst even na.

Mike Visser op 24/08/2017 19:30:04:
Is dit veel werk om vhost ipv6 te configgen of moet worldstream dat doen ?

Ik weet niet welke rechten je op de server hebt, of je controlpanel (als je die hebt) het ondersteunt, hoe die werkt en of je een onderhoudscontract hebt.
Gewijzigd op 24/08/2017 19:33:56 door - Ariën -
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 19:35:17
Quote Anchor link
het domein hangt bij pcextreme weet niet zeker of daar de AAA records goed staan , hoe kom ik achter het juiste ipv6 adres van mijn server ? misschien gaat mijn vader wel naar pcextreme..


ik heb alle rechten ssh root alles

Toevoeging op 24/08/2017 19:38:28:

heb het gevonden AAA records bij dns van het domein staan goed bij pcextreme

alleen nu nog weten hoe ik moet configgen naar ipv6
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 19:42:52
Quote Anchor link
Hoe beheer je nu je domeinen op je server? Gebruik je een controlepaneel?
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 19:43:54
Quote Anchor link
ik heb een directadmin paneeltje , en ik maak gebruik van WinSCP en putty

Toevoeging op 24/08/2017 19:49:10:

ik heb even op google gekeken en kom op dit uit

https://www.ictscripters.com/blog/Entry/237-ipv6-activeren-op-directadmin/

zal het zo eenvoudig zijn ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 19:49:46
Quote Anchor link
Op Admin-niveau kan je geloof ik bij IP-management je Ipv6 invoeren en aan je domeinen koppelen.
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 19:57:45
Quote Anchor link
ik zie alleen geen ipv6 op directadmin terwijl ik dit heb uitgevoerd
open /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf en zet er volgend regeltje onderin bij:
ipv6=1

als ik dan ip invul bij ip management geeft hij aan

Cannot Execute Your Request

Details

Invalid IP (1.2.3.4) or IP range (1.2.3.4-5)

Toevoeging op 24/08/2017 20:00:59:

hmmm hij onthouf ipv6=1 niet in de config na restart apart..
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 20:01:52
Quote Anchor link
Vergeet DA tussentijds niet te herstarten.
Dan leest hij zijn config weer opnieuw uit.

Welke DA versie heb je? Ik meen dat de nieuwste versie dit standaard al aan heeft staan, buiten de config om.
Gewijzigd op 24/08/2017 20:03:08 door - Ariën -
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 20:16:00
Quote Anchor link
ik heb het er nu wel ingekregen nu alleen nog toevoegen aan een user denk ik en dan moet het werken directadmin versie zie ik niet staan ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 20:20:13
Quote Anchor link
Klopt..
Versie staat bij Licence settings, maar dat zal wel goed zijn.
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 20:24:27
Quote Anchor link
DirectAdmin Values
Compiled on Debian 7.9 64-bit
Server Version 1.51.4
Current Available Version 1.514000



Het ipv6 gedeelte staat er nu in ik heb als je op de ip6 klikt geklikt op link naar ipv4 maar hoe moet ik hem toewijzen aan een user ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 20:33:16
Quote Anchor link
Dat gaat op reseller/admin niveau daar in de Admin.

Ik denk dat de vhosts automatisch worden herschreven met ipv6 ondersteuning dan. Controleer die eens....
Gewijzigd op 24/08/2017 20:34:00 door - Ariën -
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 20:36:37
Quote Anchor link
Als ik nu ga testen op http://ipv6-test.com/validate.php geeft hij aan


Tested on Thu, 24 Aug 2017 18:36:01 GMT
AAAA DNS record 2a00:f10:ff03:1::101
IPv6 web server PCX/No-Cache
IPv6 DNS server v2.pcextreme.nl,v1.pcextreme.nl,v3.pcextreme.eu

Toevoeging op 24/08/2017 20:38:01:

Nu gaat mijn vader kijken maar hij komt er nog steeds niet op kan het even duren of staat er nog iets niet goed ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 20:40:13
Quote Anchor link
Kan misschien nog eventjes duren.
Anders kan je beter een ticket bij je hosting indienen.

Die weten precies hoe alles ingesteld moet worden.
Gewijzigd op 24/08/2017 20:41:41 door - Ariën -
 
Mike Visser

Mike Visser

24/08/2017 20:41:02
Quote Anchor link
ok , als ik google op test je website ipv6 zie ik nu wel dat alles goed is , zal et nog even afwachten
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/08/2017 20:43:21
Quote Anchor link
Mike Visser op 24/08/2017 20:41:02:
ok , als ik google op test je website ipv6 zie ik nu wel dat alles goed is , zal et nog even afwachten

Dat heeft je server als verbinding gewoon ondersteund, op de vhosts na. Dus die check zegt nog niks.

Zijn die vhosts ook aangepast met ipv6?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.