radio onclick of onchange

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Aoi

Aoi

08/06/2007 11:56:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo"<input type=\"radio\" name=\"keuze\" value=\"".$row2['catid']."\" onchange=\"this.form.submit();\"> ".$row2['catname']."<br>";
?>


als ik nu op de radio button klik dan gebeurt er nog niks maar zodra ik naast de button klik of op een andere radio button klik dan doet hij het wel.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zodat als ik op de radio button klik meteen de form wordt gesubmit
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 16:58:46
 
Aoi

Aoi

08/06/2007 12:06:00
Quote Anchor link
Ik ben van plan het anders te doen,
Hoe kan ik nadat er is gepost controleren hoeveel radio vakjes er zijn aangeklikt?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/06/2007 12:47:00
Quote Anchor link
je kunt gewoon de waarde uit $_POST['keuze'] of $_GET['keuze'] halen. Want zover ik weet mogen bij radio buttons er maar 1 tegelijkertijd geselecteerd zijn.

En je mag niet bumpen binnen 24 uur (bumpen is 2 berichten achter elkaar zonder dat er een bericht van iemand anders tussen zit.
Inplaats daarvan moet je het bericht aanpassen.
 
Aoi

Aoi

08/06/2007 13:26:00
Quote Anchor link
Ik werk nu met een checkbox hij kan wel tellen hoeveel het er zijn maar,

Ze hebben allemaal de zelfde naam hoe kan ik die dan eruit halen als bijv.
$naam1
$naam2
$naam3
?

@TJVB bedankt dat je zegt dat ik spam
 
M Ypma

M Ypma

08/06/2007 13:33:00
Quote Anchor link
niet allemaal dezelfde naam geven?...:)
wat ook prima werkt is een array afdwingen...
dus je naam wordt dan zo: name="checkbox[naam]".
weet alleen niet zeker in hoevere dit crossbrowser werkt... IE6 IE7 en firefox 2.0 kunnen ermee overweg
 
Aoi

Aoi

08/06/2007 13:39:00
Quote Anchor link
dat is dus het probleem ik haal een stuk of 100 namen uit de database die een checkbox mee krijgen.
Dus ik kan ze moeilijk allemaal een naam gaan geven
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.