Radiobutton die alle waarde uit tabel toont

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hans Hermes

Hans Hermes

21/08/2009 07:59:00
Quote Anchor link
Ik heb 4 radiobuttons welke ik aan kan klikken als ik informatie wil hebben van een specifieke productielijn. Nu wil ik nog een radiobutton hebben die de informatie van alle lijnen weergeeft.
als ik deze een waarde geef van value="ev11, ev12, ev13, ev14" dan geeft hij niets weer.
Weet iemand een oplossing.
Alvast bedankt.


Ik heb geen problemen met de individuele selectie van de radio buttons, als ik 1 van de 4 selecteer geeft hij de informatie weer die bij die installatie past ik wil alleen een radiobutton hebben die alle informatie weergeeft van alle lijnen

Goed,

Ik heb een radiobutton Installatie met de waarde value = ev11
Door middel van een zoekopdracht select* from kennismanagement where match( verstoring, oplossing) against ($_GET['zoekveld'] en nu komt het
AND installatie = $_GET['Installatie'] krijg ik alle verstoringen en oplossingen die bij ev11 horen.
dit gaat zo door tot ev14
nu wil ik nog een radiobutton erbij hebben dat als ik deze aanvink in alle verstoringen krijg van ev11 t/m ev14 want op de huidige manier bekijk ik per installatie de verstoringen en niet de verstoringen van alle installaties in één keer
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php if (!(strcmp(KT_escapeAttribute($row_rscustom['Installatie']),"ev11"))) {echo "CHECKED";} ?> type="radio" name="Installatie" id="Installatie_1" value="ev11" />
                <label for="Installatie_1"><span class="zoekveldachtergrond">EV11</span></label>
              </div>
                <div>
                  <span class="zoekveldachtergrond">
                  <input <?php if (!(strcmp(KT_escapeAttribute($row_rscustom['Installatie']),"ev12"))) {echo "CHECKED";} ?> type="radio" name="Installatie" id="Installatie_2" value="ev12" />
                  <label for="Installatie_2">EV12</label>
                  </span></div>
              <div>
                  <span class="zoekveldachtergrond">
                  <input <?php if (!(strcmp(KT_escapeAttribute($row_rscustom['Installatie']),"ev13"))) {echo "CHECKED";} ?> type="radio" name="Installatie" id="Installatie_3" value="ev13" />
                  <label for="Installatie_3">EV13</label>
                  </span></div>
              <div>
                  <span class="zoekveldachtergrond">
                  <input <?php if (!(strcmp(KT_escapeAttribute($row_rscustom['Installatie']),"ev14"))) {echo "CHECKED";} ?> type="radio" name="Installatie" id="Installatie_4" value="ev14" />
                  <label for="Installatie_4">EV14</label>
                  </span></div>
              <?php echo $tNGs->displayFieldError("custom", "Installatie"); ?>


Hans Hermes
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Hans Hermes
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 00:11:22
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

21/08/2009 08:43:00
Quote Anchor link
de Name="" is hetzelfde bij ieder input.

misschien dat dat je probleem al verhelpt door dat te veranderen in 2,3 en 4
 
Emmanuel Delay

Emmanuel Delay

21/08/2009 14:47:00
Quote Anchor link
Hans schreef op 21.08.2009 07:59:
ik wil alleen een radiobutton hebben die alle informatie weergeeft van alle lijnen


¿Qué?

Wat verwacht je precies van die radio button?

Je weet toch wat een radio button is? Bij een set radio buttons verwacht je dat de gebruiker 1 optie selecteert. niet meer dan 1.
De value van de geselecteerde button komt in $_POST['Installatie'] terecht.

Wat wil je precies?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emmanuel Delay
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.