Ranking zoekmachines

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

(Senior) Frontend Developer

Functieomschrijving Houd jij van afwisseling, uitdaging, en werken aan oplossingen die echt waarde toevoegen? Als frontend developer binnen Randstad Groep Nederland speel je een onmisbare rol in onze dienstverlening. Samen met je collega’s ontwikkel je de online omgeving ter ondersteuning van onze B2B dienstverlening - portals die miljarden Euros verwerken. Wat ga je doen? Als frontend developer sluit je aan bij een van twee teams: Corporate Client Solutions (CCS), met focus op grote corporate klanten en meer (semi)maatwerk, of Online Client Solutions (OCS), met focus op MKB segment. Beide teams werken agile en bestaan naast een product owner en scrum

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lasrobot programmeur - omgeving Doetinchem

Wij zijn op zoek naar een lasrobot programmeur, die gaat werken bij een toeleverancier van plaatwerk in regio Doetinchem. De organisatie is een begrip in de regio vanwege de ruime ervaring, kennis, flexibiliteit, variërende klantenkring en geavanceerde machines. In jouw functie gebruik jij je creativiteit om lasmallen te maken voor op de lasrobots. Met jouw creativiteit zorg je er ook voor dat nieuwe producten en productvarianten bedacht en geproduceerd worden. Je krijgt hier enige vrijheid in en mag de grenzen van de machine daarbij op zoeken. Je programmeert de robot en houdt hierbij rekening met de meest efficiënte werkwijze. Daarnaast

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

iOS Developer

As a medior iOS developer, we expect that you have at least three years' experience with mobile development. As a member of our scrum team, you work together towards the best results. You are empowered to create the best solution for our customers and take full responsibility of the mobile platform: building, testing and supporting it. Experimenting in the use of the latest techniques and technologies is part of the job. You can work hybrid and at the office. Functie-eisen You have at least 3-year experience as an iOS developer in building large-scale mobile apps.
You work with Swift and Objective

Bekijk vacature »

Freelance Applicatieontwikkelaar (ZZP)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet : 19 december 2022 Tijdelijke functie, met optie op vast Uren per week : 36 Standplaats (in overleg): Apeldoorn We zoeken een consultant/developer met ervaring in de ontwikkeling van back-end systemen. Als consultant heb je kennis en ervaring met de wijze waarop Open Formulieren is opgezet. Je bent een vraagbaak voor collega’s en deelt waar nodig je kennis. Je hebt ervaring met het werken in een open source omgeving. Je bent thuis in verschillende frameworks of je kunt je die snel eigen maken. Je hebt aantoonbaar ruime kennis van en ervaring met Python, Django, HCL Websphere

Bekijk vacature »

Traineeship ICT

Betaald werken & leren bij OGD? Dat kan met dit toffe IT-traineeship. Leer bij OGD de kneepjes van het vak en bepaal zelf de richting van je carrière in de IT. Maak de switch óók als je nog geen achtergrond in de IT hebt. Wat ga je doen? Je start je traineeship met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het ict-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering (ITILv4). Je start in een groep met vier tot tien deelnemers, met wie jij gedurende die maand

Bekijk vacature »

Freelance Applicatieontwikkelaar (ZZP)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet : 19 december 2022 Tijdelijke functie, met optie op vast Uren per week : 36 Standplaats (in overleg): Apeldoorn We zoeken een consultant/developer met ervaring in de ontwikkeling van back-end systemen. Als consultant heb je kennis en ervaring met de wijze waarop Open Formulieren is opgezet. Je bent een vraagbaak voor collega’s en deelt waar nodig je kennis. Je hebt ervaring met het werken in een open source omgeving. Je bent thuis in verschillende frameworks of je kunt je die snel eigen maken. Je hebt aantoonbaar ruime kennis van en ervaring met Python, Django, HCL Websphere

Bekijk vacature »

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van wijzigingen; Proactief aandragen van technische verbeteringen en deze uitvoeren; Testen van je eigen geschreven code en code reviews van collega’s; Meewerken in een groot vernieuwingsproject. Hier ga je werken De organisatie heeft ongeveer 4500 medewerkers, waarvan 450 binnen de IT afdeling. De afdeling waar je komt te werken is verdeeld in 8 multidisciplinaire Scrum teams. Elk team is verantwoordelijk voor een gedeelte van het complexe landschap. Het is een high profile organisatie waar je veel te maken zal

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Bekijk vacature »
Jop B

Jop B

11/05/2016 14:26:23
Quote Anchor link
Beste,

Voor enkele pagina's ben ik begonnen de metatag's te optimaliseren.
Bij het testen van de link geven diversen analyses aan dat alles de aantal karakters correct is en de keywords goed inspelen op de inhoud.

Daarnaast heb ik mij aangemeld bij Google search console om zo zelf een sitemap te uploaden en links aan te melden voor de indexering.

Nu ik dit zo gedaan heb vraag ik mij af wat ik nog meer kan doen om goed te scoren bij zoekmachine's.

Wat ik merk is dat als ik bijvoorbeeld de volgende pagina titel heb "Newfren FD0085 remblokset" en de tekst precies zo invoer ik boven aankom te staan terwijl als in de content staat "deze remblokset van Newfren geschikt voor Peugeot Viva City 2 takt" en ik type remblokset Peugeot Vivacity ik niet eens voorkom in de ranking.

Wie heeft nog tips?

Gr. Jop

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2022 22:21:01

CNEPHP -

CNEPHP -

11/05/2016 15:01:22
Quote Anchor link
Zorg dat je SEO-friendly URL's hebt in je website.

Dus mocht je zulke links hebben:
www.yourdomain.com/?topic_id=578544

Maak daarvan dan:
www.yourdomain.com/topic_naam

Tip die ik verder kan geven:
- Mobiele website (tegenwoordig houdt Google ook rekening mee met het feit of de website goed te zien is op een telefoon)
Doe hier de Mobile-Friendly test: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Ik wacht voor nu ook even de reacties van de anderen af omdat ik benieuwd ben naar andere tips & tricks.

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

11/05/2016 17:21:22
Quote Anchor link
Websites met https:// komen hoger dan websites met http://
Gewijzigd op 11/05/2016 17:21:34 door Marthijn Buijs

Jop B

Jop B

27/05/2016 17:51:52
Quote Anchor link
De links heb ik statisch gemaakt zoals CNEPHP aangaf.
In de sitemap die ik bij Google Search console geupload heb staan dynamische hyperlinks.
Ook de canonical tag heeft de dynamische hyperlinks, er zit dus verschil in de hyperlinks op de site en in de xml en canonical tag. Mij lijkt het logischer dat alles gestructureerd is en de zelfde info moeten bevatten om zo voor zoekmachines makkelijker te indexeren. De mensen die het framework hebben gemaakt zeggen dat de conicaltag de originele link moet hebben ivm filtering. Wat is nu het juiste?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.