reageren naar mollie na geslaagde transactie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Lex moen

lex moen

18/08/2015 16:09:15
Quote Anchor link
Ik heb voor de betaaldienst mollie een pagina gemaakt, webhook.php die de reactie van mollie op een idealbetaling ontvanht in json. Dat gaat nu, in de testomgeving, uitstekend. maar, ik moet mollie nog laten weten dat ik de reactie ntvangen heb en verwerkt. dat moet via HTTP-status 200 OK

maar hoe ziet die er precies uit, maw, wat moet ik onderaan webhook.php toevoegen?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:17:51
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

18/08/2015 17:17:02
Quote Anchor link
Niets!

Het feit dat jouw webhook.php bestaat is voor de webserver reden genoeg om een HTTP/1.1 200 OK terug te sturen op het moment dat jouw PHP script in webhook.php beëindigd is en het de output die dat script gegenereerd heeft terugstuurt naar de client (dat in dit geval Mollie is).

Toevoeging op 18/08/2015 17:17:54:

p.s. En als jouw script geen enkele output genereert dan is het ook prima.
 
Lex moen

lex moen

18/08/2015 17:19:39
Quote Anchor link
ok, mooi :-) bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.