real time chat voor phphulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

25/03/2015 14:33:45
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik was aan het nadenken en afvragen of het misschien meerwaarde voor dit forum zou zijn als we een live chat hebben hier.

Nu begrijp ik dat we een pb systeem hebben maar die werkt naar mijn mening beetje te omslachtig.
Ik kijk er namelijk nauwlijks na omdat het niet echt opvalt en niet helemaal duidelijk is wanneer er een nieuw bericht is. ( mijn ervaring )

Nu zag ik toevallig bij codecanyon.net een chat applicatie voorbij komen die je gratis kunt downloaden deze maand ( voor niet commerciële websites ).

Hier de chat.Hier de chat.

Indien deze post te laat is gezien heb ik hem al gedownload.

Gr,
Wouter.
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 05:36:59
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/03/2015 18:53:23
Quote Anchor link
Scripts plakken in chat... I dunno man :).

Het is handig als je ergens in "afzondering" (en op je gemak) code kunt lezen/inzien.

Toegegeven, een forum en PM's zijn toch een beetje een schaakspel, maar chatten is dan snelschaken :s.

In een forum / PM kun je je bericht nog bijschaven nadat / voor je deze verstuurt, in een chat wordt dit al snel een chaos.

En als je echt "hands on" aan de slag wilt is daar altijd nog TeamViewer oid.

Maar als het niet direct om (lappen) code gaat en je wat sneller wilt communiceren kan chat een uitkomst zijn.
 
Wouter Van Marrum

Wouter Van Marrum

28/03/2015 22:02:20
Quote Anchor link
Thomas ik heb nergens gezegd dat ik scripts in de chat wil plakken.

De chat hoeft niet perse aan te staan. ( gewoon op klikken als je wilt gebruiken en hoppa klein nieuw venster of nieuwe tab ? )
Daar heb je gelijk in, maar je hoeft de chat niet te gebruiken om lange complexe vragen te beantwoorden.
Meer om snel dingen te bespreken en misschien hulp op afstand vragen indien gevraagd geboden ?

voor mij gaat er het eigenlijk gewoon om dat je snel en gemakkelijk iemand een pb kunt sturen zonder dat halfslachtig pb systeem zoals we dat nu hebben.

( wou eerst togetherjs aangeven maar dat is ook niks voor een forum. )
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.